Gå til innhold
  • Bli medlem

Zamberlan fjellsko


libe87

Anbefalte innlegg

Var innom en sportsbutikk i dag for å se på fjellstøvler(da mine Alfa Walk queen er utslitte) og ble anbefalt støvler fra merket Zamberlan. Har aldri hørt om merket før og finner lite info om det, så lurer på om noen her har vært borti merket tidligere og kan si noe om kvaliteten osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest en del om merket, men ikke prøvd det selv. Italiensk kvalitet og veldig spennende for Norske forhold siden de ser ut til å ha sko for bred lest. De har også halve numre, noe som er en fordel (syns jeg)

Ikke så mange som har inne dette merket i Norge, men ser de har en del på sin egen nettbutikk og outlet https://en.zamberlan.com/

Absolutt sko man kan se etter og prøve om man er i utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link, fant ikke denne siden da jeg googlet. Kanskje jeg skal prøve dette skomerket her da. De selger dette merket i en sportsbutikk her i Norge, så må ikke helt til utlandet heldigvis 🙂 De var så utplukket i størrelsen jeg bruker, så var ikke så mye å velge i. Evt. så må jeg reise på XXL ell.l., men det er en del lengre for meg å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.