Gå til innhold
  • Bli medlem

Femundsmarka 2ukers fisketur


Kimball

Anbefalte innlegg

Var i Femundsmarka i fjord også (første gangen), men da ble det mest vandring nord for Røa.femundsmarka.thumb.jpg.0e832bb35429b47ad793b5a2270f187e.jpg

Så meg ut noen områder jeg ville besøke igjen i år for skikkelig fiske, men lurer på hva man kan få i disse områdene jeg merket av?

Ørreten er nok favoritten og slik jeg har forstått det så er det sør for Røa som gjelder da.

Har som sagt 2 uker til rådighet (uke 29-30) og har det absolutt ikke travelt. Planen er bare å loffe rundt og fiske mest mulig.

Tenkte å begynne I Synnervika som forrige gang og gå opp til Muggsjølia for deretter og fiske i området som jeg har merket av på bildet. Etter det har jeg ikke noen planer.

Lurer på om jeg skal forkaste denne planen og dra rett fra Haugen gård og mot området sør for Kratlvola for Ørreten eller om jeg har tid til hele området fra Nord til Sør på den tiden jeg har til rådighet uten for lange dagsmarsjer? 

Har ikke noe i mot annen fangst, men hadde vært fint og prøve seg på noen fine ørreter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med 14 dager til rådighet rekker du over "hele" marka uten å slite deg ut :) Hva med å starte på Haugen/Storvika og avslutte i Synnervika, dersom logistikken tillater det?

Har ikke kjenskap til fisket nord for Røa, men i Kratlan og Grøtådalen får du godt med ørret ila. ei uke, selv om det kan være langt mellom de store.

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, det avgjorde hva plana blir :)

Begynner i Synnervika som planlagt, har litt med logistikk, men mest med at det er noen vann jeg gikk forbi som jeg bare må kaste uti.

Tar Kratlvola og områdene sør/vest som indrefileten

Dette blir gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.