Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan selge sær kano?


OlaB

Anbefalte innlegg

Hei, kano-folk.

Jeg har null greie på kano, og skal nå selge en kano som virker noe sær.

Hvor er det best å forsøke å selge denne? Hvor treffer jeg entusiastene? Og hvordan priser jeg en gammel, pent brukt kano?

Kanoen en er Wenonah Prism, og de ny-prisene jeg kan finne virker temmelig høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er nok å selge den til meg for en femhundrelapp 👌😂

Neida, jeg ville lagt den på Finn og her på forumet. Pris må du føle litt på, men halv pris av nypris minus litt om den er veldig gammel er nok et greit utgangspunkt. Stand spiller selvfølgelig også inn. 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste tittelen trodde jeg det var han stakkaren som lenge har prøvd å selge en Mad River Outrage for 13000 på Finn.no som lurte.

Massene som handler kano skjønner ikke hva du selger når du skal selge en god kano. Legg den ut på finn for det du synes er fornuftig og får du ikke napp må du bare senke prisen.

Om du er villig til å transporter er markedet mye større i UK og i europa. Søk opp song of the paddle og diverse kanogrupper på facebook.

Endret av Barskekarsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.