GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Gaukhei, josephsbu, bortelid 🐟


Dutton

Anbefalte innlegg

God kveld! 

Meg, min hund og vÄr gode venn Alex skal pÄ fjellet 26.07 - 29.07.  Vi skal gÄ fra bortelid - Gaukhei - josephsbu - bortelid. Det vi lurer pÄ er om noen vet om noen gode fiskevann i omrÄdet rundt disse plassene? Er mange vann rundt omrÄdene vi kommer til Ä campe og vi har alle 3 masse energi til Ä bevege oss litt ekstra om det betyr bra fiske. 

HĂ„per noen har noe Ă„ komme med, eventuelt fangst rapport med bilde â˜ș 

 

- Steffen 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse
1 time siden, Dutton skrev:

God kveld! 

Meg, min hund og vÄr gode venn Alex skal pÄ fjellet 26.07 - 29.06. Vi skal gÄ fra bortelid - Gaukhei - josephsbu - bortelid. 

338 dager i strekk pĂ„ den runden? Nesten 113 runder sammenhengende! Mulig for mye fisk da đŸ€Ș

(Sorry- kunne ikke dy meg)

  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 uker senere...

I Gaukheivatnet skal det vÊre fin fisk.  Jeg skal en tur i noe av samme omrÄdet i September. Du mÄ gjerne legge igjen en rapport nÄr du har vert pÄ tur.

StÄle

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.