Gå til innhold
  • Bli medlem

Flaskeholder på hoftebeltet


K-nitraM

Anbefalte innlegg

Hei, har en Gregory Baltoro 85 l sekk, den kommer jo med en flaskeholder på den ene siden av hoftebeltet. 

Skulle gjerne hatt en flaskeholder på andre siden også.

Noen som kan anbefale flaskeholdere til hoftebelter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Jeg bruker ei slik som dette
https://www.sierratradingpost.com/lowe-alpine-waist-belt-bottle-pocket-insulated~p~85704/reviews/6408724~nice-insulated-carrier-for-your-nalgene/

Fant den ikke for salg i Norge, men noen vet kanskje hvem/hvor. Jeg har festet min til skulderreima på sekken med ei kort pakkreim , slik at toppen på flaska henger i høyde med armhulen. Liker det best slik, men den kan også "tres" på hoftebeltet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en dynafit-sekk som hadde en løs flaskeholder på seg. Den flytter jeg rundt på andre sekker. Jeg ser de selger den løst også. https://www.dynafit.com/equipment/accessories/bottle-holder

Jeg har den dog på skulderreimen. Alt som henger på hoftebeltet har en tendens til å dingle med mindre man får det like integrert som på baltoro.
En annen fordel med å ha den på skulderen er at det finnes lange sugerør du kan bruke slik at du kan drikke uten å løsne flasken ut. Det bruker jeg som et alternativ til drikkeblære som alltid gir dårlig smak på vannet.
 

Vann veier mye. Spør deg selv og om du virkelig trenger 2 flasker på deg til enhver tid. Hvor ofte ferdes du i terreng hvor det ikke er mulig å få tak i vann?

Jeg har ofte med meg en stor litersflaske, og en kopp. Koppen brukes til å drikke når jeg går forbi vannkilder, og litersflasken fyller jeg opp dersom jeg vet det er langt til vann, eller når jeg slår leir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.