Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltmesse i Bergen 21.6.2018!


Gjest Mareng

Anbefalte innlegg

Annonse

100 oppslåtte telt fra Helsport, Hilleberg, Marmot, Exped, MSR, Fjällräven, Heimplanet, Terra Nova, Wild Country; Eureka, Nigor, The North Face! IMG_0018.thumb.PNG.a43b176cfee07cf6cd010516fe6b4c2f.PNG

Dette er jo mye større en camp villmark! Skulle gjerne vært der og sett på telt som ikke begynner på H. Et prøveligg hadde vært fint!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Jeg har veldig lyst å gå bort, men jeg tror jeg får større sjelefred av å bare bli hjemme og være fornøyd med det jeg har :)

Enda ett par timer til de stenger ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mareng skrev:

Jeg har veldig lyst å gå bort, men jeg tror jeg får større sjelefred av å bare bli hjemme og være fornøyd med det jeg har :)

Enda ett par timer til de stenger ;) 

Du får hive deg i kanoen og padle som tusan, da rekker du sikkert innom før de stenger 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
54 minutter siden, Omnilite skrev:

Du får hive deg i kanoen og padle som tusan, da rekker du sikkert innom før de stenger 😎

Å padle til byn nå er null problem. Hadde blåst rett inn i vågen! Hjem derimot... 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Så mange smarte idioter det er på fjellforum!

Det er klart jeg må kjøpe ett telt, siden det ble «uforutsett» mye motvind på vei hjem :lol: 

N+1 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.