Gå til innhold
  • Bli medlem

Vei mellom Eikesdalen og Aursjøen i Lesja


Vagvær

Anbefalte innlegg

Hei! Planlegger en liten sykkeltur til sommeren. I den anledningen lurte jeg på om noen kunne si noe foruftig om denne veistubben innerst i Eikesdalen. På norgeskart.no får jeg motstridende opplysninger (se vedlegg). Zoomer man ut er det sammenhengende vei opp til Aursjøen, men zoomer man inn er det to ulike veier som ikke er knyttet sammen. Hva er riktig? Oppfølgingsspørsmål: ser det er en sti som knytter disse to veiene sammen - er det noen som har gått denne og vet om det er innafor å dytte sykkelen opp? Har en grusracer med 45 mm dekk.

 

 

357C06A0-6BDD-4E7F-928C-95B70BDBCD57.jpeg

E245C8A0-A69E-481D-9F97-EDE8381D9161.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert! Planlegger å sykle fra Vågå over Slådalen og videre fra Lesja langs Aursjøen (blir vel mest trilling her, har ikke peiling på stikvaliteten) og ned til Sunndalsøra. Dag to kunne jeg tenkt meg å sykle om Eikesdalen. Er ikke noe problem med bratte veier (dem har vi nok av i Vågå), den største utfordringen blir vel kanskje tunnelene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.