annaerbest 180 Skrevet Juni 7, 2018 Hvordan er været? Jeg har siste ferieuke uten barn uke 32 og vurderer å ta toget til Finse og campe på vidda noen netter. Overkommelig vær der oppe på den tiden vel? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Turlyst Skrevet Juni 7, 2018 5 minutter siden, annaerbest skrev: Hvordan er været? Jeg har siste ferieuke uten barn uke 32 og vurderer å ta toget til Finse og campe på vidda noen netter. Overkommelig vær der oppe på den tiden vel? Det er en flott tid i fjellet. Fra siste halvdel av juli og langt ut i september er den tiden jeg er mest på tur. Hvis du er heldig kan du få en natt nærmere 0 grader. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
annaerbest 180 Skrevet Juni 7, 2018 3 minutter siden, Jan@ skrev: Det er en flott tid i fjellet. Fra siste halvdel av juli og langt ut i september er den tiden jeg er mest på tur. Hvis du er heldig kan du få en natt nærmere 0 grader. Supert! Da bestiller jeg billetter med en gang 🚆😎 1 Martin HJ reagerte på dette Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider