Gå til innhold
  • Bli medlem

Hardangervidda med små barn og sykler


fbe

Anbefalte innlegg

Vi er en småbarnsfamilie som ser etter gode plasser å sykle, fiske og ligge i teltet og høre på lydbok på østsiden av hardangervidda. Vi holder til i Kongsberg, og er ikke særlig kjent der borte. Vi har bilhenger og sykkelvogn, så vi får med oss nok av utstyr. Ungene sykler lett et par km så lenge det er relativt flatt.

Har du tips til områder med flott natur, fiskevann, og slake grusveier tas de imot med takk! Det må være mulig å ta seg dit med personbil med tilhenger. Kan østsiden av Gøystavatnet være et slikt mål? kartet viser vei dit..

-F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke kjent med området du sikter til, men jeg bruker mye Google Earth til å planlegge turer. Street View hjelper meg å finne parkeringsplasser / steder å sette ut kajakk, Google Earth viser høydeforskjeller, natur og fremkommelighet relativt bra. Komplementeres med kart, så er det ganske utrolig hvor mye informasjon om området man kan få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Thomas E said:

Jeg er ikke kjent med området du sikter til, men jeg bruker mye Google Earth til å planlegge turer. Street View hjelper meg å finne parkeringsplasser / steder å sette ut kajakk, Google Earth viser høydeforskjeller, natur og fremkommelighet relativt bra. Komplementeres med kart, så er det ganske utrolig hvor mye informasjon om området man kan få.

Gode råd der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, rayun said:

Tror det skal være mulig å finne plass til både bil og telt på veien mellom Gvepseborg og Kalhovd, men sjekk tipsene / verktøyet som @Thomas E nevner ovenfor.

Se forøvring også denne tråden som er fra samme området.

Takk for link! blitt litt tryggere på Gøystadvatn- området nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.