Gå til innhold
  • Bli medlem

Tørrbukse for packraft


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe tørrbukse for bruk i packraft, men jeg har ikke helt oversikt i denne produktverdenen. 
Bruken blir både dagsturer, helgeturer og flere-ukersturer.

Ønskede spesifikasjoner:
-Integrerte sokker (ikke mansjetter)
-Så lett vekt som mulig
-Ikke bukseseler
-Luftemuligheter

Det kanskje aller viktigste blir passform. Jeg er 191cm, med ganske lange bein, bruker 33" i livet i jeans og passer meget sjelden standardmodeller som "L" og "XL"

Har noe tips om modeller, med ihvertfall noen av de ønskede spesifikasjoner, som kan passe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Vadebukser kan fungere...

  • Stort sett billigere enn tørrdrakter
  • litt begrenset utvalg dersom selebuksene utgår....
  • Simms har flere kombinasjoner for lengde og tykkelse.... Andre leverandører kan også ha, men jeg vet Simms har
  • Simmsmodeller uten seler G3 GUIDE WADING PANT eller FREESTONE WADING PANTS men seler gir mer fleksibiletet,....
  • Er du på jakt etter lettest mulig kombo sjekk ut vadebukse og lette joggesko/sandaler for whitewater/elvebruk..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt rapala sine vading jeans. Disse kommer med neopren sokker. Jeg aner ikke helt hvordan disse er men de var sterkt rabattert på skitt fiske :) Tanken min er at disse skal fungere som både turbukse og vadere på enklere fisketurer. Altså jeg har da kun den buksa og ikke annet med meg. Men gjenstår å prøve i praksis. Skal rapportere så snart de havner i postkassa!

https://www.skittfiske.no/rapala/189435/rapala-tactics-wading-jeans-m-denim-vadejeans-for-fiskere

7478B2B7-8DF0-4F8F-A3F0-5F4CA21D8665.thumb.jpeg.e023d6af3aa2f652e65106004bdf4a98.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.