Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynnertur Ryfylkeheiane eller Sirdal ?


Albatross

Anbefalte innlegg

Har som drøm å få familien hekta på tur :)  Har nå fått lokket ut Gubben og to ungdommer på 12 og 15 år neste helg.  Noen som har en fin telttur de kan anbefale? Helst med et vann ved målet da minstemann elsker å fiske. Pga totalt bålforbud i Rogaland så drøyer vi stormkjøkkenet denne gang, så tips til god turmat som ikke krever oppvarming settes også pris på😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så godt kjent men var i Suldalosen i fjor en liten tur. Feks parkere ved Vasshus og gå til Ritlandsvatnet så kan fiske er vel en grei tur. Var hvertfall veldig fint i Suldal både fin fiskeelv og mye alternativ for turer. 

IMG_20180524_151528.thumb.jpg.cc2c8933d4171a0c47c35189a2a1af37.jpg

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CPOW skrev:

Sjekk ut Rågeloni. Tidligere utropt til fineste telplass i Sirdal. Du finner mange beskrivelser ved å google, f.eks denne (http://turinspirasjon.net/rågeloni.html)

Takk.😄Har sett på den og det ser helt supert ut! Jeg er ikke heilt stø på kart og kompass ennå så må ha en  tur der jeg kan følge stien og øve meg/oss på kart og kompass underveis 😬 Googler meg opp og ned i mente, men tenkte at det er greit å høre med dere som har erfaring også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.