Gå til innhold
  • Bli medlem

Halv-lang tur i mai/juni


Marcusgp

Anbefalte innlegg

Nå er det snøfritt igjen, skia står på boden; og jeg har snart 12dager sammenhengende fri (turnuslivets gleder)! I den anledning skulle det helst bære til fjells, men siden ingen andre har fri (turnuslivets sorger), blir det alene denne gangen. Ikke noe problem det, men hvordan i alle dager får jeg ned vekta på sekken min uten å kjøpe masse nytt? Dette får vi komme tilbake til :P

Som det står disse alternativene på blokka

- Alvdal-Rondane-Dovre (Rørosbanen til Alvdal, Trondheimsbanen hjem igjen fra Hjerkinn eller Kongsvoll) 

- Tynset-Femundsmarka-Sylan (Rørosbanen til Tynset, busse hjem fra Tydal)

Fordelen med disse turene erat jeg er noenlunde godt kjent, og vil kunne avpasse turene underveis utifra ønske og behov. Det jeg gjerne skulle ha hatt var noen flere muligheter å velge i, gjerne på nordvest-landet eller lenger nordover - og som kan nås med kollektivtransport. Alle forslag tas imot med takk.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.