Gå til innhold
  • Bli medlem

USPS, hjelpe meg


Epletre

Anbefalte innlegg

Så jeg har bestilt en hengekøye og selv om jeg antok at dette ville ta tid, så er det irriterende å følge med på pakkesporing og se at ting synes å gå så seint. :|

Jeg tror det er slik at pakka ble først sent fra New York området, og over til Los Angeles, men der gikk det seint. Forhåpentligvis er pakka på flyet, nå med siste melding her.

Synes nok at dette tar for lang tid.

En ting jeg kom til å tenke på nå i dag: tror det er slik at Los Angeles er sånn ni timer seinere på klokka enn Oslo, hvis ikke jeg har helt feil. Hmmmmm, hvis jeg regner på dette, så tror jeg at flyet er *muligens* 9 timer på vei over til Europa, så da har nok ikke flyet landet ennå. Tror det tar 10-11+ timer å fly fra LA til London.

 

usps.png

Endret av Epletre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og synes du USPS går tregt, så kan du vente på tollen... De krevde mer dokumentasjon på verdi, selv om verdien sto på utsiden (og det var den reelle verdien) på en pakke jeg akkuratt fikk sendt. Men den dukket opp til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Epletre skrev:

Så jeg har bestilt en hengekøye og selv om jeg antok at dette ville ta tid, så er det irriterende å følge med på pakkesporing og se at ting synes å gå så seint.

Du kunne kanskje handlet lokalt? Trenger vel ikke ramse opp fordelene med det.

Når du velger å bestille en dings fra det stedet som er aller lengst unna der du er, så bør du forvente både lang leveringstid og høy toll. Det mener jeg er er helt OK. Om du ikke får høy toll eller lang leveringstid er noe feil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.