Gå til innhold
HannKatta

Fiskesluker på Clas Ohlson

Anbefalte innlegg

hvorfor styre unna? jeg har fått 2 kvelder på rad med mine kinetic 4grams spinnere. kan så klart være flaks. ikke har jeg veldig peiling på sluker og fiske, men de funka som sagt for meg både 2 kvelder denne uka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 minutter siden, Leif88 skrev:

hvorfor styre unna?

Dårlige kroker
Like greit å kjøpe sluker fra Kina på Ebay.
Samme kvalitet men mye billigere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid slukene der de er billigst, og hva Kinetic angår så har jeg dårlig erfaring med stengene deres, men slukene funker bra. Bronsefarget med røde prikker, både sluk og spinner, fisker bra i lavlandet der det er litt mørk bunn, men blanke sluker og spinnere fisker bra i klart vann med sandbunn. På høyfjellet har jeg god erfaring med sorte sluker og spinnere med gule prikker. Jeg har sett at noen av Kinetic sine spinnere ligner litt på Meps sine, og jeg ville ikke vert redd for å kjøpe dem. 

Det er sikker ikke bare meg som bruker de tradisjonelle ørretslukene og spinnerne, men jeg har registrert at Lars Monsen stort sett bare bruker store fiskeimitasjoner og skjesluker. Men så fisker ikke han og jeg på de samme stedene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mareng

Biltema sine edelfisksluker er ike av den beste kvaliteten (holdbarhet på lakk), men de fisker ekstremt bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.