Gå til innhold
  • Bli medlem

Brandsdal.no - noen som har handlet der? Kvalitet?


zimwalker

Anbefalte innlegg

www.brandsdal.no  noen som har handlet der og  kan si noe om kvaliteten på plaggen dere kjøpte der?  Kom over butikken i et søk etter skalljakker.

Fra beskrivelsen: 

Sitat

Brandsdal.no ble etablert i 2015 med formål om å tilby fine og funksjonelle klær til en fornuftig pris. Vårt klesmerke, Brandsdal of Norway, er spesielt rettet mot aktive voksne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par brødre som har skaljakker derifra og de er fornøyde, men nå skal det sies at de brukes i bymiljø og ikke ute på tur. Ser at den skaljakken jeg først fant på dems side bare har vannsøyle på 10 000mm noe som ikke regnes som vanntett på jakker, der bør vannsøylen være på minst 15 000mm. Så jeg hadde ikke stolt på disse jakkene på en ordentlig fjelltur når jeg må kunne stole på at tøyet holder meg tørr.

Endret av tklami
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.