Gå til innhold
  • Bli medlem

Haglöfs Gram Trail vs The North Face Verto Plasma II GTX


Obelixz

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med noen av disse skoene ?

https://www.xxl.no/haglofs-gram-trail-walkingsko-herre/p/1141326_1_style

https://www.xxl.no/the-north-face-verto-plasma-ii-gtx-m-tursko-herre/p/1115507_1_style

Bruken blir mest i skog å på asfalt :-)

Har brukt Viking Anaconda i mange år nå, men nå vil jeg bytte dem ut med noe annet. 

Har bred fot så må ta hensyn til det .

Noen synspunkter om disse skoene eller andre sko i samme prisklassen ?

 

Mvh

Hans-Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Verto og seriøst beste skoene ever 😍 Jeg er veldig glad i mine. Jeg trenger spesialsåler og sliter med betennelse i føttene. Men når føttene mine kommer oppi disse skoene, så er det bare harmoni og glede 😂 

Men om de passer dine føtter like bra, er umulig å vite. Jeg liker de også veldig godt til alt slags terreng. De brukes på asfalt til og fra jobb, anmarsjsko, tursko mm. De har god og stiv såle og tåler en del vann også. Stabil og god sko. 

Eneste jeg ikke liker med mine, er at de er knallrøde. Er fin farge men til pentøy blir det litt kræsj. Så jeg leter desperat etter et par sorte i størrelse smått. Men finner bare sorte til menn 😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg kjøpte The  north face skoene. Etter en lang tur så må jeg si meg veldig fornøyd med skoene,dem sitter godt å med mine fotplager så virker dem veldig bra mot det også. Har prøvd dem på varierende underlag å dem skuffer ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Obelixz skrev:

Jeg kjøpte The  north face skoene. Etter en lang tur så må jeg si meg veldig fornøyd med skoene,dem sitter godt å med mine fotplager så virker dem veldig bra mot det også. Har prøvd dem på varierende underlag å dem skuffer ikke. 

Så bra. Jeg skal ha meg et par til så fort de finnes i sort i små størrelser 👌🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.