Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose med 8 kg 700 FP dun på finn


Anbefalte innlegg

 

IMG_2776.JPG.6ae2c5d6a947a79b68fbf88c3b767e0d.JPG

Fant denne annonsen på finn.no - noe for den som er en frysepinne. 

IMG_2775.thumb.PNG.ec6985cc39eca692191808b9158a28f6.PNG

 

Teksten fra annnonsen: Har for salg en helt ubrukt sovepose som kun er prøvd. Soveposen er ekstremt tykk, fylt med hele 8 kg  av høy kvalitet (90/10 700F) Vil tro du ikke har sett en slik pose noen gang :) Den er super myk og deilig, helt til å drømme seg bort i :) Stoffet er av det blanke, glatte og tynne pertex Quantum . Produsenten som har laget den spesielt for meg er Roberts pl. Posen er av meget god kvalitet, her er sømmer etc laget for å holde! Den blir ikke brukt og tar opp mye plass, så jeg velger å selge den.

Ikke en gang @Jan@ har vel noe sånt i samlingen!

finnkode 119438137

Endret av Memento mori
Satt inn et bildet til
  • Hehe 8
  • Forvirret 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, tronn skrev:

Haha! Det der er noe av det sjukeste jeg har sett! 

Den er i hvertfall flyffy! Mange poser er det på bilder, og når du får en hjem er det noe helt annet. Men her stemmer det😁

0,5 kg dun er vel rundt 0 grader, 1 kg dun er vel grovt -20 grader, 2 kg dun -40......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Haha! Er det noen som har trykket på 8,0 i stedet for 0,8 når de bestilte pose? Fyyyyy faaaaaasaaaaaan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Sikker på at bildet ikke er manipulert? Og 17.000kr... for en sovepose.... ingen betaler det (selv om 8 kg dun nok koster såpass)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, Mareng said:

Sikker på at bildet ikke er manipulert? Og 17.000kr... for en sovepose.... ingen betaler det (selv om 8 kg dun nok koster såpass)...

Se på det som investering! Her har du dun nok resten av livet og Roberts pl kan jo lage masse soveposer til deg på bestilling 😂 Er helt sikkert nok dun til 10 forskjellige typer poser her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Helt sykt! Hvordan kan man finne på å bestille et slikt beist av en sovepose😄 Helt vanvittig sykt.

Sleep zone: -60 til -120. 

Den er nok så varm at den neppe kan brukes på denne planeten😁😁😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
35 minutter siden, Gittiamo skrev:

Kjøpe den, splitte den opp og sy fire fem vinterposer av den og duna? 

Jeg drømmer om en diiiger fluffy pose men dette blir for voldsomt gitt 😂 

Hvis du vil ha dun (fjær) fra en gammel dundyne, så kan du gjøre det ja. Men 17 000kr for en gammen dundyne, det er litt vel mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mareng skrev:

Sikker på at bildet ikke er manipulert? Og 17.000kr... for en sovepose.... ingen betaler det (selv om 8 kg dun nok koster såpass)...

Slik tenkte eg og før. Men etter å ha surfa det store INTERNETET ei stund har eg funne ut av folk er steike hakke galne, så at nokon kjøper pose til 17 000 ser eg ikkje vekk frå :P

Forøvrig brukar folk so mykje pengar på så mykje rart (overprisa bilar, svindyre sofaer m.m.) at dette er vel ikkkje noko verre på eit vis enn noko anna. 

  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gjennomført fornuftig og billig kjøp 😂 Folk bruker jo titusenvis på klær og stell av dyr for style de så at noen slår til med en ubrukelig sovepose forundrer meg ikke nå i dag . Har han fått lagd den og såpass dyr vare så har han vel en kvittering ingen vil vel kjøpe den uten se hva faktikst kostet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Mareng said:

Så denne inneholder sannsynligvis ikke 700FP dun, men helt sikkert mye fjær av lav kvalitet og lavkvalitets dun. 

 Og 17 000 har den nok aldri kostet.

Hvorfor så skråsikker på dette? Han sier at denne er kjøpt på Roberts.pl, så den tidligere tråden her virker til å være en helt annen pose. 

I tillegg så tar Roberts ca 50 eur per 200 gram ekstra dun i sine poser, som gir 2000 euro eller 19 500,- for denne posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mareng skrev:

Hvis du vil ha dun (fjær) fra en gammel dundyne, så kan du gjøre det ja. Men 17 000kr for en gammen dundyne, det er litt vel mye...

Tja. Kan være gåsa har blitt fora opp på russisk kaviar og daglig massasje. Så prisen kan fort bli såpass da ja 😂 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en særs varm vinterdyne av dun fra Høye liggende ubrukt på loftet og en  sliten Alta sovepose (Stoffet fortsatt bra, bare et hull fikset med duct tape). Bare rope ut om du fristes av å kjøpe dette ypperlige byggesettet av en vintersovepose! 😁

  • Liker 1
  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
21 timer siden, Memento mori skrev:

 

IMG_2776.JPG.6ae2c5d6a947a79b68fbf88c3b767e0d.JPG

Fant denne annonsen på finn.no - noe for den som er en frysepinne. 

IMG_2775.thumb.PNG.ec6985cc39eca692191808b9158a28f6.PNG

 

Teksten fra annnonsen: Har for salg en helt ubrukt sovepose som kun er prøvd. Soveposen er ekstremt tykk, fylt med hele 8 kg  av høy kvalitet (90/10 700F) Vil tro du ikke har sett en slik pose noen gang :) Den er super myk og deilig, helt til å drømme seg bort i :) Stoffet er av det blanke, glatte og tynne pertex Quantum . Produsenten som har laget den spesielt for meg er Roberts pl. Posen er av meget god kvalitet, her er sømmer etc laget for å holde! Den blir ikke brukt og tar opp mye plass, så jeg velger å selge den.

Ikke en gang @Jan@ har vel noe sånt i samlingen!

finnkode 119438137

Skulle gjerne likt å visst tempersturomtådet. 8 kg dun er jo helt enormt mye. WM Puma i Regular inneholder 1050 gram høykvalitetsdun, dvs fillpower 850+. Det nærmer seg 8 ganger mer dun enn din, riktig nok lavere fillpower.

Sikkert moro å ha i samlingen men når kan den brukes😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.