Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny vadebukse som ser ganske så lett ut


tklami

Anbefalte innlegg

Annonse
8 hours ago, lars p said:

http://www.patagonia.com/product/middle-fork-packable-waders-regular/82330.html?dwvar_82330_color=HEXG&cgid=mens-waders#tile-4=&start=1&sz=24

 

fristende vekt , men av erfaring med mine vadere får den ca 2 måneder levetid maks . og i Norge skal de sikkert ha 4-5000 for den

En sånn vader ville vært en dedikert fjellvader hvor vekt og pakkvolum blir viktig. Hadde ikke turt å ha den som standard vader på de normale små helgeturene Hvor det ikke blir så lange avstander som skal dekkes. Men jeg må si at det pakkvolumet frister veldig. Men er ikke ofte jeg egentlig har savnet vader på fjellet når jeg tenker meg veldig godt om. Kommer vel egentlig i kategorien kjekt å ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der, men jeg pleier å krabbe for mye rundt på knær og drive indianerfiske selv på fjellet. Kjøpte ett par Vision hoftevadere og bruker dem sammen med en sko ala crocs i veldig lett materiale. holder til å få krysset de fleste fjellelvene der jeg fisker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.