Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til tur med hengekøye overnatting i ålesundsområdet?


Skogsferd

Anbefalte innlegg

Annonse
1 time siden, Henrik Sørum skrev:

Takk!
Tenker jeg tar meg en tur dit:)
tror du det vil holde med jerven thermo nå? eller burde jeg ha ett lag til? har ikke fått testet den enda

Usikker, tror jeg hadde tatt med et lag til. Har aldri sove ute med kun fjellduken. I hengekøye blir jo det ekstra kaldt i forhold til om du ligger på bakken (min erfaring), så lurt å ha et godt underlag i køya....Så er jo det litt mer luftig enn å sove i telt, så gå for to lag så er du helt sikker. 

Blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Henrik Sørum skrev:

Tenkte jeg skulle sove ute en natt eller to denne uken, men sliter med å finne en bra plass å gå. noen som har noen gode tips? ikke så alt for langt unna Ålesund,, som sula, skodje osv.

Dersom det er for ei slik "lågterskel" vekedagovernatting, synes eg furuskogen på Sulafjellet er flott. Treng ikkje gå så langt vekk frå vegen opp til Rollon før du er vekke frå folk, evt sør fro Rollonhytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.