Gå til innhold
  • Bli medlem

Utstyr på nettet i Spania


Tom42

Anbefalte innlegg

Gikk gjennom adressen Friluftsliv på egen PC og kom over denne gamle lenken fra "forna dar".  Nærmest for gøy sjekket jeg adressen på nettet og den kom opp.

 

Forfatter: Randulf (---.nt.ntnu.no)
Dato:   03-09-24 02:20

Ikke akkurat det du ber om Lars-Petter, men i Spania finnes en nettbutikk som vistnok er utrolig konkuransedyktig. Den er vist billigste alternativ for folk bosatt i statene, selv når en kjøper amerikansk turutstyr.

http://www.barrabes.com/barrabes/default.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet der, for drøyt ett år siden, kjøpte "verdens siste" sett med justeringsplater til Dynafit frontbindinger.

Vær eventuelt obs og ikke gjør samme "blemmen" som meg som brukte den Spanske originalversjonen av siden.. Jeg brukte Google translate til å få bestillt på Spansk, alt gikk tilsynelate de bra, varene ble sendt, men så stoppet forsendelsen opp i Frankrike... Etter en uke ble de sendt tilbake til Spania. En mail fikset biffen, så varene ble sendt på nytt, da kom forsendelsen frem og alt var i orden.

Det som var problemet var at bestillingen på den originale Spanske siden førte til noen mangler ved utfyllingen av fraktpapirene på forsendelsen... dermed så det ble noe "fortollings" trøbbel underveis..

Barrabes har en "internasjonal" side, bestillinger der skal altså funke bra. Har de rett produkt til rett pris, så er det nok ikke noe forskjell på å handle der enn fra f.eks hos Sport Conrad eller Telemark Pyrenees. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.