Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinjeøra–Sollia–Storfiskhytta–Vinjeøra


JKfotball

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og to andre venner av meg planlegger den turen her= Vinjeøra–Sollia–Storfiskhytta–Vinjeøra til 1-4 juli. Vi skal fra Oslo ta toget til Trondheim og buss derfra til Vinjeøra. Vi skal gjennom Sollia hytta og Storfiskhytta. Vi er litt usikre om vi skal hytta til hytta eller bruke telt! Vi har ikke DNT nøkkel, men vi kan skaffe hvis vi skal hytta til hytta. Men kan vi stole på det med hytta til hytta i denne ruten her, så slippe å ta med telt osv? Noen som kjenner området her?

Noe tips ?

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. 

Jeg har ikke vært i Sollia, men Storfiskhytta har stått åpen de gangene jeg har passert. Jeg bor på Aure, så jeg har ikke nattet over enda. 

Så tidlig på sesongen er det nok ikke mye trengsel på hyttene, så det burde være uproblematisk å benytte hyttene til overnatting. Ønsker dere likevel å telte, er det flere fine tiltplasser i området. 

Ha med nøkkel er nok uansett lurt tenker jeg, selv om jeg føler meg rimelig trygg på at dere ikke får bruk for den. 

God tur😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.