Gå til innhold
  • Bli medlem

Ha med hund på hengekøyetur!


Siv Elisabeth Loe

Anbefalte innlegg

Annonse

Under hengekøya er fast plass for min eldre buhund. Unghunden (også buhund) har ikke vært med på overnattinger ute enda, men snart. Eneste jeg tror KAN bli et problem er mye knott/mygg. Da sover jeg heller på bakken selv, under tarpen, med nyinnkjøpt myggtelt med plass til hundne også. Vil neppe sove godt selv dersom jeg skal ligge beskyttet i hengekøye med myggnett om hundene må plages utenfor.

Endret av Hege P.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det ikke lar seg gjennomføre altså, men dersom man har en type mindre hund, kan det være et alternativ å ha den i hengekøya sammen med seg selv? Bare at de får ligge på sitt eget teppe, i hengekøya? Min hund kommer nok ikke til å trives på bakken alene, og så ser jeg også for meg at man får jo kanskje litt varme fra dem også.. Er det noen som har prøvd dette, eller vil det være vanskelig gjennomførbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den unge buhunden min (ni måneder) elsker å ligge i hengekøya sammen med meg, men straks den hører noe hopper den ut for å sjekke. Kan muligens bli litt rot om den befinner seg inni et nyggnett. I sommer får vi vite. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.