Gå til innhold
Henrik Hillestad Løvold

Klatresesong Stetind (Nordland)

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet når det pleier å begynne å bli snøfritt i områdene rundt Stetind i Tysfjord? Jeg vurderer å ta turen oppover i helgen etter 17. mai, men kun dersom det går an å gå normalruta uten alt for mye økseklasking. Hadde satt stor pris på om noen som er kjent i området kunne uttalt seg om mulighetene for klatring i mai måned :)

Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Eg har vore der berre midtsommars, så har fint lite å komme med ang "ca normal sesong", men tenkjer at dersom du ikkje får noko godt svar her inne kan det no vere ein idè å henvende seg til lokale turlag eller nokre av dei kommersielle aktørane som opererar med guiding for å få vite noko om tilhøva. 

Om det skulle bli greide forhold; GOD TUR :) ferda frå Halls til toppen er superfin same kor "normal" den er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
52 minutter siden, Henrik Hillestad Løvold skrev:

Takk for svar, Tessatroll! Jeg skal høre med lokale turfolk hva de tenker. Ettersom jeg er så heldig å ha en kjæreste som kommer fra Tromsø med hytte i området tror jeg uansett at vi tar turen oppover – enten det blir klatring eller ei :)

Om det ikkje er høve på Stetind kan det hende det er andre områder som er verdt eit besøk som er tidlegare snøfri?

Kva med Hamarøyskaftet ++? Eg har klatrefører for Stetind og Narvik liggande, samt klatre- og buldrefører for Lofoten, send meg ein PM om du vil ha noko info frå dei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutes ago, Tessatroll said:

Om det ikkje er høve på Stetind kan det hende det er andre områder som er verdt eit besøk som er tidlegare snøfri?

Kva med Hamarøyskaftet ++? Eg har klatrefører for Stetind og Narvik liggande, samt klatre- og buldrefører for Lofoten, send meg ein PM om du vil ha noko info frå dei.

Haramøyskaftet og annet kan selvfølgelig også være interessant – toppen ser jo bare herlig ut! Jeg skal ta en prat med klatrepartneren min og planlegge litt i løpet av uka. Takk for tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider