Gå til innhold
  • Bli medlem

Engangsunderbukse


Tom42

Anbefalte innlegg

I forbindelse med en operasjon i forrige uke måtte jeg rett før det var min tur, dusje og iføre meg sykehusets makko.  Overdel og underbukse. Overdelen var for så vidt grei, men underbuksa - hjelpe meg - knøttliten - helt til jeg fikk den på.  Her var det mye stretc.   I tillegg var den også av engangssorten, selv om produsenten oppgir at de er vaskbare - og dermed kan brukes om igjen. 

Og jeg var ennå i tåkeheimen etter narkosen da hjernen intuitivt ble satt på turmodus.  Disse underbuksene var fine. Og siden hygienen var så viktig var det nødvendig å skifte underbukse hyppig.  Meget hyppig.  Og nå har kona vasket dem alle fem. 

5ace50061874e_033(640x360).jpg.1795758df96a6c20f668b27b8abde6bc.jpg

 

Etter min mening er disse geniale på tur, hvor det lett kan bli så som så med hygienen.  Selv om jeg har med intimservietter og bruker våt mose i rattata, hadde det nok vært behov for å skifte underbukse også.  (Lars Monsen har med seg tre.  Skifter en pr måned)

Selv om det ser ut som mitt lodd her i livet å holde sykehusene busy.  Tok en opptelling her om dagen og det har til nå blitt utført 17 operasjoner på mitt luksuslegeme hvorav 14 under narkose - så har jeg nå erklært:  "Nå er det slutt".  Selv om jeg ikke helt tror på det selv.  Men om miraklenes tid ikke er over må jeg fra nå av skaffe meg underbukser på annet vis. 

Underbuksene veier kun 22 gram og er utrolig fleksible.  I opplysningsfeltet står følgende:

5ace501182dc4_034(640x360).jpg.09c2e7ab6ff2d00a146ac744ef122172.jpg

Og i fremtiden antar jeg at disse er i salg hos de som driver med slikt - "Bandasist" heter det vel. Så da folkens:  "Løp og kjøp"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, tubbs skrev:

Mener å huske at Kondomeriet også selger engangstruser.
De er spisbare og kommer i flere smaker :)
Altså flerbrukstruser.
Både undertøy og snacks i camp på kvelden

Bæsj, tiss og bringebærsyltetøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tom42 skrev:

Og i fremtiden antar jeg at disse er i salg hos de som driver med slikt - "Bandasist" heter det vel. Så da folkens:  "Løp og kjøp"!

106,90 for 10.. Det burde borge for kvalitet. Og blir man skadet underveis og må berges ut slipper man å skifte undertøy når man kommer på sykehuset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kjell Iver skrev:

106,90 for 10.. Det burde borge for kvalitet. Og blir man skadet underveis og må berges ut slipper man å skifte undertøy når man kommer på sykehuset.

God ide - for meg.

 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.