Gå til innhold
  • Bli medlem

Korsbåndvennlig turforslag


Anbefalte innlegg

Heisann! Pga av et ødelagt korsbånd etter en topptur tidligere i vinter er jeg på søk etter en relativt snill tur på høyfjellet i påska med telt & pulk. Med snill mener jeg mindre grad av høydemeter både opp og ned fra parkeringsplass.

Planlegger en tre-fire dagers tur. Noen som har noen gode forslag, alt fra Jotunheimen til mer Oslo-nærme strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat hjemme fra tur med ungene fra Skvaldra og opp til Godlidalshytta i Ringsakerfjellet, veldig fint oppi der nå. Mye snø og fint føre. En del plasser å parkere tett ved tregrensa og så noen duvende hauger som vi her i mine trakter kaller topper og de litt lenger vest fniser av og kaller humper og hauger. :D Øyer/Ringebu/Venabygd er vel også ganske lettgått. Stikker opp i de traktene der selv i morgen - eller Gausdal Vestfjell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.