Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av aleks
      Kort dronefilm over Roligheten, Åna-Sira.
    • Av Erik Haaland
      Autumn is well on its way in the county and this time I opted for a hike on a mountain area I have never been at before, parking at Gilja and then heading north. A very calm and quiet Sunday afternoon today with neither rain nor wind,  something we do not get too often this time of year around here. Much appreciated :-)   The website UT.no and trail info there suggested this to be a five hour route (without breaks) in very varied terrain and the odd lost path. I therefore decided to download the GPX file to use as guide should I miss those areas that there was no visible trail (as mentioned in the trail info). I highly suggest you do the same.   Suffice to say I was not disappointed hiking along the wonderful small scenic lakes, autumn painting its colors on the trees and underbrush, finally ending up with panorama views of the majestic fjords of Høgsfjord and Frafjord.   I´ll let the pictures do the rest of the talking....   Erik     Beautiful start

Troll (ish)

Looking over at the Frafjordhatten peak

This must be heaven during summer also

Høgsfjord

Lunch tarp setup
    • Av Tommy82
      Hei.
      Er det noen som har tips om rypeterreng med hytte for 4-6 jegere neste sesong?
      Hvor i børgefjell ville dere hatt «base» for en 5 dagers jakttur?
      veit inatur, røyrvik fjellstyre og visit børgefjell har noen tilbud, men om det finnes noe annet, eller generelle tips, så mottas de med takk🙂🙂 skitt jakt alle sammen
    • Av Carl Renè Ulvestad
      Fant disse "vortene" på en øy jeg var på i dag, og lurer da veldig på hva slags type stein/bergart det kan være og hvordan det har oppstått slik. 
      Øya generelt har mange klare skiller med forskjellige bergarter og dette bildet er et utsnitt av en lang stripe med samme struktur. 
      Øya ligger i Nord-Troms. 
      Noen som har peiling?

• Av AmundJS
      Hei, er det noen her som vet om forskjellige typer pakkrammesekker? Idag har jeg en Bergans PowerFrame 3810 og er storfornøyd med den, men kan trenge en mindre sekk. Helst rundt 60-80L men med en ramme med visse detaljer som PowerFrame har. For eksempel så er jeg avhengig av disse rørene som stikker opp av ramma, da disse brukes til å bære rifle, ekstra bagger, poser, og mye annet. Vil gjerne også ha en L-formet ramme, da det gjør det mye lettere å pakke vedsekker/bensinkanner osv men L-ramme er ikke et "must".
      Jeg har sett en del på Norrøna Reconpack, men denne er også for stor og for dyr, har også sett på Eberlestock sin Mainframe men denne mangler disse to knaggene. 
      Eventuelt noen som har prøvd seg på å lage en annen sekkepose til PowerFrame? eller vet om en type sekk som lett kan festes på ramma uten å bli ubehaglig på grunn av stropper som festes på tvers av skulderremmer/ryggen? 
      Jeg setter stor pris på alle forslag og hjelp  
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.