Gå til innhold
  • Bli medlem

Skardstinden i Jotunheimen


Lisbre

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på Skardstiden i Jotunheimen? 

Kan denne bestiges uten tau, og er det i tilfelle greit merket sti?

Har begynt å planlegge sommerens fjellturer, og tenker å ta noen topper i Jotunheimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grænserne for, hvad man mener, man kan bestige uden tov, er forskellige fra person til person, så derfor er den slags spørgsmål vanskelige at svare generelt på. Der er mange, der bestiger Skardstinden uden tov. Betyder det så, at "man" kan det? Ja, det gør det for nogen. Betyder det, at du kan det? Måske - det afhænger af dine psykologiske grænser og dine krav til sikkerhed og back-up. Ud over det afhænger det af, hvordan forholdene er på dagen. Jeg har aldrig selv været der, så jeg vil slet ikke forsøge at komme med noget konkret svar. Jeg vil bare forsøge at forklare, hvorfor de, der har været der, og måske kunne komme med et mere konkret svar, alligevel er tilbageholdende med at gøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.