Gå til innhold
  • Bli medlem

Store krefter er i gang i sekken


Tom42

Anbefalte innlegg

Har du tenkt over hvilke krefter som er i sving i sekken?

Siden jeg pr dags dato ikke er i stand til å gå mer enn 300 meter blir det ikke noe særlig svung over friluftslivet.  Men i dag gjorde jeg hvert fall en skikkelig innsats i kommoden hvor alt turutstyret er lagret.  Vel, å kalle det innsats er muligens noe overdrevet,  men etter grundig overveielse flyttet jeg utstyret i skuff nr 1 fra høyre til venstre side.  Og da var det godt med en dusj etterpå.

5ab182dfe347b_IMG_1026(480x640).jpg.bc68d0f8472249e9f9edcbb93ef2a57d.jpg 

 

Og da jeg så på sukkerflaska  slo det meg;  hvilke krefter utstyret blir utsatt for i sekken.  Og siden denne flaska, og drivstofflaska som jeg hentet frem fra skuff nr 5 er av metall fikk jeg virkelig syn for dette. Riktignok har flaskene vært fast inventar på tur i minst 20 år, men ansett det er bare konstatere fakta, at det er store krefter i sving. 

5ab182ed9944d_IMG_1193-Kopi(2)(640x640).jpg.477b85587d0ccc50c5c3f0323671000a.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.