Gå til innhold
  • Bli medlem

Turbukse


Horcrux

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter ny turbukse, muligens to alt ettersom. Først og fremst må jeg erstatte en north face gore tex bukser som etter 6 år nærmer seg meget utslitt og ikke holder mine edle deler like tørre lengre. Denne buksen er frem til nå brukt året rundt til det mest av aktiviteter (speideren,  hardangervidda sommer og vinter, regnbukse osv.). Har vurdert Norrøna Falketing Gore-Tex som en erstatter. Noen som har erfaring med denne, eventuelt alternativer? er åpen for det meste av forslag.
I tillegg vurderer jeg å anskaffe en bukse mer anlagt for vinterturer på fjellski (Både korte og lange turer), selv om jeg egentlig er fornøyd med å bruke en gore-tex + ull om vinteren. Noen tanker/forslag angående dette?

All hjelp og forslag settes pris på! 
 

Endret av Horcrux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.