Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bruker du til å holde Nalgeneflasken varm?


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg må skryte litt av et produkt som jeg har brukt nå i 15 år i strekk, nemlig Outdoor Research sin vannflaske parkas. Jeg har brukt mitt røde trekk svært mye. 1490718489_1490718411173-811945104.jpg

Akkurat passe til en enliters flaske. Det er isolert trekk inni av et slags fleece aktig stoff.

 image.png

Dette holder overaskende godt på varmen og man slipper at vannet fryser i flasken om natta eller underveis om dagene. Et par tips på bruken er at man ikke tømmer vann oppi flaska mens det er i trekket siden det er fort å søle.

Et annet tips kan være i streng kulde at man snur tuten nedover i trekket, for om det skulle fryse er det størst sjanse for at det fryser i bunnen da. Jeg har aldri opplevd at flasken har frosset

Jeg kan ikke huske hva jeg betalte den gangen, men det var "urimelig dyrt" husker jeg, men det har vært utrolig bra.

Nå som vi trengte ett sånn trekk til i familien kom jeg over det på en reise og det var bare å hive i kurven, betale og glemme summen :)

Eneste minus med produktet er at glidelåsen burde gått litt lenger ned. På de første versjonene gjorde de faktisk det, men det funker allikevel.

Litt annen farge denne gangen..

 

 

41ZpVmbasTL.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.