Gå til innhold
  • Bli medlem

Helgelandskysten.... kajak eller ally med spruttrekk?


Anbefalte innlegg

Hei, 

Eg sit og planlegg ein padletur paa helgelandskysten nordover frä Vega til sommaren og lurar paa om eg bör leiga kayak eller om eg berre kan ta Allyen. Allyen hadde sjölvsagt blitt billigast...

Her spruttrekk til allyen, og ein liten kjöl/finne som enkelt kan takast av og setjast paa ved behov for ä gje meir retningsstabilitet. Har og moglegheit aa faa laant eit WindPaddle Cruiser Kayak Sail for lettare framdrift i litt vind. 

Me er to stykker som skal av garde som ikkje har ikkje noko erfaring med kayak. Kanoerfaringa er begrensa til to lengre kano turar (Femundsmarka, Kvenna) saman.

Er det nokon som har nokre tankar rundt dette, og anbefalingar? Spesielt med tanke pä sikkerheit?

Med venleg helsing Lars

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i området og har litt erfaring med å padle kajakk der.

Vega og nordover er ofte vindutsatt på åpne strekk (spesielt på dagtid), og om jeg skulle ha padlet dette området med Ally, ville jeg padlet dagsturer eller runder, og heller benyttet meg av det gode hurtigbåttilbudet (og ferjene) mellom Vega og videre nordover. Det er store åpne strekninger oppover mellom værene der, men anløps-stedene er jo tett i tett oppover der i de tre sommermånedene

F.eks. oppstart Igerøy (ferje fra Horn ved Brønnøysund) er flott. Da kan man ta ganske lange turer gjennom smale sund og telte, før man tar båten videre fra Kirkøy og til Skogsholmen, Sandværet eller hva som helst egentlig. Båten ender i Sandnessjøen og der kan man jo ta Hurtigruten tilbake til Brønnøysund om man vil.

Så jeg ville ikke sett mørkt på et opplegg med Ally og finstudering på kart, i kombinasjon med offentlig transport. En ny måte å gjøre det på er det absolutt. Uansett om du padler kajakk eller kano, bør du jo holde deg nærme land siden dere er uerfarne. Dette setter egentlig grenser for hvor langt man kan padle.

Ikke farlig med Ally på sånne dager/netter..

IMG_0569[1].JPG

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjartleg takk for svar!

Eg har leitt og leitt etter information som kunne seia noko om det var galskap eller heilt greitt ä gjera dette med kano, utan hell. Dette höyrdest berre heilt glimrande ut og du löyste du faktisk ein floke for meg. Eg nesten er litt flau eg ikkje tenkte säpass langt sjölv.

Kombinasjonen med offentleg transport passar meg eigentleg heilt perfekt, og hadde nok vore ein ide om me hadde leigd kayak ogsä. Uansett farkost har eg vore litt skeptisk til dei äpne strekkene... 

Saa no skal eg gjera som du foreslaar, setja meg ned med kart, ruteopplysingen nordland og planleggja med eit stort smil :-) 

Berre eit kjappt spörsmäl.... I og med at du er lokalkjennd... kortid pä sommaren ville du ha tatt ein slik vekestur? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lars Veum skrev:

Berre eit kjappt spörsmäl.... I og med at du er lokalkjennd... kortid pä sommaren ville du ha tatt ein slik vekestur? 

Jeg syns det er utrolig vanskelig å si noe om akkurat det. Spørs litt hva man søker. Fellesferien er det jo en del turister, men det er jo god plass. Spesielt om du parkerer bilen i Brønnøysund (hurtigbåt til Rørøy) eller tar ferja fra Horn som nevnt.

Været er veldig forskjellig fra år til år. Vil tro at slutten av Juli begynnelsen av august er mest værsikkert.

Kan jo anbefale et besøk på Skogsholmen - http://skogsholmen.no/index.html Det er slekt av meg ho ene som driver der ute i sommer. Vel verdt et besøk. mange skryter også av http://www.seloykystferie.no/ - 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette med vaeret er ikkje alltid saa lett. Men, eit tips frä ein lokalkjennd help ofte litt pä flaksen. 

Dä eg er busatt i Zürich sä vert det nok offentleg transport heile vegen med mindre eg sit i ein kano, men det skal gä greitt. Veka rundt fyrste August er ogsä heilt perfekt dä det er nasjonal fridag her ;-) Etter det eg forstär er dette ogsä fyrste veka etter fellesferien. 

Hjartleg takk for kjempegod hjelp, og linkar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lars Veum skrev:

Ja, dette med vaeret er ikkje alltid saa lett. Men, eit tips frä ein lokalkjennd help ofte litt pä flaksen. 

Ja. Om dere er uheldig med været så vil jeg anbefale som Plan B Vistenfjorden. Dette er en forholdsvis øde og vill fjord, flott for kanopadling. Er det vind ute i havet er det ofte rolig inne i fjordene..

Spesielt opp mot Laksmarka, der det er både sjøvanns og ferskvannsfisk og videre utover fjordsystemet der mot Forvik. Ingen veier eller biler. 

Det går hurtigbåt inn der daglig og Bønå gård er der som et godt alternativ http://www.bonaa.no/ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikka litt paa flybilete og Vistenfjorden og det ser ut som ein god plan B.  Takk igjen! Ser ut som padling der kan kombinerast fint med nokre fotturar òg. 

Eg har eitt lite spörsmäl til... dersom vaeret er greit kjem me til aa kombinera kano med rutebät ... men det eg lurar pä er..., korleis bör ein gjera med ferskvatn. Bör ein rekna med at ein ikkje finn ferskvatn, og dermed fylla (kjöpa) opp lager med jevne mellomrom naar ein tek baaten. Eller, skulle det ikkje vera noko problem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.