Gå til innhold
  • Bli medlem

Om tilbud fra fjellsport - utskilt fra røverkjøp


Fluedengern

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Thomas E skrev:

Jeg vil ha meg frabedt slike kommentarer og vil gjerne at du svarer på spørsmålene jeg stilte.

Jeg er ikke kjent med at de er gjort oppmerksom på noe. Jeg kan heller ikke se noe til det her i tråden. 

 

Du er ikke den ansatte som håndterer innkomne meldinger om misvisende reklame i det minste da... 😉

 

Jeg har jo opplyst minst en gang i tråden at de er gjort oppmerksom på det. I tillegg refererer Kjell Iver til at han har sett det omtalt på deres Facebook-sider. Så det er ikke min feil at du ikke er kjent med det eller ikke har sett det i tråden. 

 

I og med at jeg følger med på rabatterte soveposer for en kompis som skal ha 2 nye var jeg inne under 30 minutter etter kampanjestart. De har har etter henvendelser heller ikke redegjort for at de faktisk har hatt noen på 55%. Det er i hvert fall noe jeg ville gjort om jeg ble anklaget fo misvisende annonsering...

 

Som sagt tidligere så har jeg aldri hatt noe problem med handler via Fjellsport (verken hva service eller kvalitet har angått) og har nok lagt igjen et par månedslønner der de siste årene, men denne gangen var det så spesielt påfallende at ting ikke stemmer at jeg valgte å påtale det. Da blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor noen velger å bruke masse energi på å forsvare en praksis som de fleste er enige om er en uting uavhengig om man reklamerer med for stor rabatt eller bruker en enkeltvare med høy lokkerabatt som blir borte etter 2 minutter av en kampanje som varer en måned....

  • Liker 4
  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Espen Ørud said:

Jeg har jo opplyst minst en gang i tråden at de er gjort oppmerksom på det.

Er det jeg som sliter med synet eller? Har du fått noe svar i det hele tatt?

1 hour ago, Espen Ørud said:

Som sagt tidligere så har jeg aldri hatt noe problem med handler via Fjellsport (verken hva service eller kvalitet har angått) og har nok lagt igjen et par månedslønner der de siste årene, men denne gangen var det så spesielt påfallende at ting ikke stemmer at jeg valgte å påtale det. Da blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor noen velger å bruke masse energi på å forsvare en praksis som de fleste er enige om er en uting uavhengig om man reklamerer med for stor rabatt eller bruker en enkeltvare med høy lokkerabatt som blir borte etter 2 minutter av en kampanje som varer en måned....

Jeg har hatt hele to krangler med Fjellsport gjennom min friluftskarriere og det var nok for meg, men det er irrelevant hva mine følelser overfor de som butikk er i denne diskusjonen. Ikke har jeg lagt igjen noe betydelige beløp der heller grunnet de tidligere nevnte krangler. Jeg syns bare ikke det bør være nødvendig for meg å nevne det for at mine poster skal tas seriøst. Det jeg har problem med er at jeg føler det konkluderes i affekt og med manglende objektivitet. Spesielt når det plutselig slenges ut bemerkninger om jeg er ansatt der.

Lokketilbud er vi totalt enige om at er en uting. Men det er da vitterlig ikke det vi har diskutert. Det er påstandene om at det er løgn og lureri jeg stusser på her. For det er ikke en ny praksis med lokketilbud, men falske tilbud blir en annen sak for meg altså. Og før jeg biter på ballen om at det er et direkte falskt tilbud så vil jeg gjerne vite at det faktisk er det også. For som jeg har argumentert for tidligere, det kan fort finnes en naturlig forklaring.

Endret av Thomas E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thomas E skrev:

Er det jeg som sliter med synet eller? Har du fått noe svar i det hele tatt?

 

Vet ikke? ->

21 timer siden, Kjell Iver skrev:

Jeg så at @Lars kommenterte på dette på facebook siden deres, men hos meg ser det helt korrekt ut. De reklamerer med 55% rabatt, men i realiteten har de 65% på en del

 

image.png

 

4 timer siden, Espen Ørud skrev:

Og man er gjort oppmerksom på det og gjør ikke noe med det. DA er det plutselig med vilje...

 

4 timer siden, Espen Ørud skrev:

De er gjort oppmerksom på at det står på forsiden at de har 55% uten at de har det. De lar det stå sånn. Da lyver man med vilje. Er det vrient å forstå?

 

Men altså, jeg ser det hadde ramlet ut en smilemann ifm første spørsmål om noen var ansatt hos Fjellsport. Da har jeg hårfint forståelse for om man ble litt irritert. Humoristisk tone er ikke lett innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse reklamebannerne endres ikke etter varebeholdningen. Som jeg har påpekt tidligere går det motsatt vei i de andre kampanjene - det er kun på soveposer det viser for høy rabatt. So what - de er utsolgt. I Liggeunderlag og vårkampanjen er rabattene høyere enn i bannerne.  Ingen som klager på det selvsagt.

Den 7/3 var salget på Opptil 45% (Telt, liggeunderlag og soveposer) , og den 9/4 kom epost om soveposesalg på 50%. Var noen å sjekket om det lå poser til 45 %eller 50% når salget startet? Det er jo det som betyr noe - dette er kampanjer fastsatt over tid..

Jeg har slitt veldig med å få nye bannere selv fra fjellsport (til forumet), så de har sikkert nok å klipe i der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjell Iver skrev:

Disse reklamebannerne endres ikke etter varebeholdningen. Som jeg har påpekt tidligere går det motsatt vei i de andre kampanjene - det er kun på soveposer det viser for høy rabatt. So what - de er utsolgt. I Liggeunderlag og vårkampanjen er rabattene høyere enn i bannerne.  Ingen som klager på det selvsagt.

Den 7/3 var salget på Opptil 45% (Telt, liggeunderlag og soveposer) , og den 9/4 kom epost om soveposesalg på 50%. Var noen å sjekket om det lå poser til 45 %eller 50% når salget startet? Det er jo det som betyr noe - dette er kampanjer fastsatt over tid..

Jeg har slitt veldig med å få nye bannere selv fra fjellsport (til forumet), så de har sikkert nok å klipe i der.

Her er jo hele poenget. Når ingen ting stemmer så virker man ikke spesielt seriøs. I de alle fleste markeder taper man på slikt. Så: Jo, at rabattene både er høyere og lavere enn lovet er en del av klagen. Det ser du hvis du leser tråden. Hovedpoenget til flere er at når man slenger om seg med rabatter i hytt og pine som ikke stemmer så gidder ikke folk bry seg nevneverdig...

Vet ikke hva du sliter med å lese, men jeg har skrevet at jeg var inne og kikket senest 30 minutter etter at soveposekampanjen kom på epost. Vet ikke om dette teller som "noen var og sjekket om det lå poser til 45% eller 50% nå salget startet". Jeg har aldri funnet noen over 45...

Men for all del. Bruk gjerne energi på å forsvare "tullerabatter" fra aktører i "vår bransje" slik at de fortsetter den praksisen lengst mulig...... :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 15.47, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev:

Vil påstå at du har et alt for tynt grunnlag til å kunne uttale deg om min søkehistorikk på Fjellsport :-) 

Når du nevner ett spesifikt tilbud gir du meg ikke inntrykk av bred kunnskap, sp du får ha meg unnskyldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innledningsvis sa jeg meg «villig» til å komme med eksempler på lurerier, dette tar jeg meg ikke tid til slik dette utarter seg.. Hvordan folk velger å spise dette får være opptil hver enkelt... Her er målet å opplyse om det enkelte av oss mener er vås, om folk velger å leve i fornektelse får være opptil dem selv... Fritt sykehusvalg osv...

Dette handler heller ikke om å irritere seg over e-poster. Jeg kunne takket for idéen om å melde meg av nyhetsbrev, men her syns jeg innehavere av forslaget og deres støttespillere er på tynn is...

Jeg skal for Guds skyld ikke påstå at jeg har lusket rundt på fjellsport sine sider noe mer enn andre, men ofte har jeg sett tilbud på hjemmesiden «lenge» før informasjon har plinget inn på mail. For ja, de legger ut tilbudene før du mottar tilbudsmailene i innboksen... Og ofte har jeg sett at, slik som sovepose- og liggeunderlagskampanjene, er «utsolgt» for varene som er opptil x% i det momentet det legges ut. Er det da noen som er ekstreeeeeeeemt raske og kjøper tingene umiddelbart, gjentatte ganger, før vi andre «raske» kunder rekker å se de....? Så Mareng, slik du spør om man har sjekket umiddelbart etter at tilbudet ble offisielt - ja det har vi! Gjentatte ganger...

Så kan vi ta for oss «varen er utsolgt fra leverandør og kan ikke bestilles før varen er på lager hos forhandler»... det leser man på mange produkter. Og det er jo rimelig surt når ting tross alt er på tilbud.. Så kan man surfe rundt på nettet - for å finne ut at alle andre nettbutikker har det på lager og kan bestille det.

Debatt er alltid bra, og en butikk må forsvares. Det er veldig beklagelig at jeg ikke tok hensyn til dette i årene som har gått og samlet bevismateriale, men dum og uvitende som jeg var da - var jeg ikke klar over at jeg skulle forsøke å vie litt av min fritid til og opplyse folk om at man blir lurt.. Jeg har fremdeles ikke noen store problemer med fjellsport - de har en vanvittig bra kundeservice og er bra på alle områder, bortsett fra at de driver med sniklureri... Så om DU vil velge å tro på dette, av folk som Har peiling, innsikt og erfaring, blir helt opp til deg selv. Om du ønsker å tro at vi skriver dette kun for å skape «krig» får bli ditt valg :)

Du er informert, og kan fritt velge fastlege. Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Jeg har ‘en gang funnet en Rab Neutrino Endurance 600 til 50%, men det er det eneste eksemplet jeg har av godbit på salg. Det er ofte eller alltid grunner for så stort avslag, og i dette tilfellet var det en utgående modell. De hadde to på lager. Ny modell kom inn kort tid etter. 

Noen ganger finner jeg topp soveposer opp mot 40%, men oftere mellom 30-40% når det virkelig er salg. Følger man litt med ser man at både Sportsnett og Tinder & Banditter kjører 50% en og annen gang på soveposer. Det er soveposer jeg har observert som oftes er på salg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Fjellsport har på noen produkter lavere veil pris enn bl.a. Sportsnett.

To priseksempler på soveposer jeg har kjøpt til 30%.

Mountain Hardware Phantom Flame

- Sportsnett veil pris 5499,- Fjellsport veil pris 4699,-

Mountain Hardware Phantom Spark

- Sportsnett veil pris 4499,- Fjellsport veil pris  3599,-

Stor forskjell i veil pris på begge, som går i Fjellsports favør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mlynga skrev:

Når du nevner ett spesifikt tilbud gir du meg ikke inntrykk av bred kunnskap, sp du får ha meg unnskyldt...

Hvilket inntrykk tror du man sitter igjen med av deg, når du selv etter å ha blitt fortalt at du uttaler deg om ting du ikke har greie på, fortsetter med å gjøre det samme?

Jeg nevnte ikke noen spesifikke tilbud i det jeg sa...

Brukeren Movy skrev:

På 24.2.2018 den 12.35, Movy skrev:

Jeg er godt fornøyd med mine to Fjellsport handler, de var billigst og hadde rask levering. Men jeg ser jo at de ikke alltid kommer best ut i prissammenligninger.

Mitt utsagn:

På 26.2.2018 den 15.08, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev:

Har stort sett vært fornøyd med mine handler hos Fjellsport selv, men er enig i at det er innmari irriterende når man iler inn fordi man har funnet et kupp hos prisjakt eller lignende, og det enten er linket til feil produkt, eller at det er produkter som ikke er på lager...

Hvorpå du  svarer (utdrag av det som er relevant)

På 27.2.2018 den 11.44, mlynga skrev:

Jeg er nær den "jevne fjellforumbruker" og følger nøye med. Og det er vel kanskje av respekt for de "tusenvis av andre som ikke er det" at dette ble kommentert. 2 personer kommenterer ovenfor at de er fornøyd med fjellsport, de har handlet derifra 1 og 2 ganger ut ifra hva jeg kan tolke av deres innlegg. Det er for mange realitet, også for min egen del som har handlet der flere 10-talls ganger. Jeg vil dog påstå at jeg har litt mer erfaring en f. eks. disse to da det kommer til fjellsport, da jeg i tider har sittet der daglig og saumfart utvalget deres etter nyttige produkter og gode tilbud.

Jeg skal gjøre det enkelt for deg...

1. Jeg og Movy er ikke samme bruker, og det at denne brukeren har utført to handler på Fjellsport betyr ikke at jeg har gjort det, selv om vi begge har gitt uttrykk for at vi er fornøyde med handlene vi har gjort. For ordens skyld... jeg har handlet for ca 32.000 hos Fjellsport det siste året...

2. Jeg har særdeles god kunnskap om tilbudene og kampanjene Fjellsport kjører, og saumfarer sidene deres både ofte og nøye. Siden jeg ikke vet noe om hvordan du gjør dette, så skal jeg la være å gjøre samme tabbe som deg og sammenligne. Jeg får nesten heller bare be deg ta meg på ordet og tro meg når jeg sier det er mye.

3. Selv om jeg har vært fornøyd med handlene jeg har gjort, så betyr ikke det at jeg ikke er klar over prispolitikken de kjører, og er litt indignert over tilfeller der de bevisst eller ubevisst forsøker å lure kundene. Synes imidlertid ikke Fjellsport er noe verre enn andre, og det er fortsatt mulig å finne gode kjøp om man er grundig på prissammenligning og årvåken på hvor gode tilbudene egentlig er.

Og et lite tips på veien videre: Når man har tråkket i salaten - stå for Guds skyld stille!

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
  • Liker 2
  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
25 minutter siden, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev:

For ordens skyld... jeg har handlet for ca 32.000 hos Fjellsport det siste året...

Jeg har også lagt igjen alt for mye penger hos Fjellsport. Jeg saumfarer også nettet, men ender så og si alltid opp hos Fjellsport. Tilbudene er gode nok når de har 30-40% kampanjer, i tillegg er de meget enkle og handle med. Sist nevnte betyr endel👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev:

1. Jeg og Movy er ikke samme bruker...

1. Takk for simplifiseringen. Jeg beklager på det sterkeste at hukommelsen sviktet, og at eksempelet ble knyttet til feil bruker.

2. Jeg må også beklage for noe som ser ut til å tolkes dit hen at det finnes noen på dette forumet som har brukt mer tid og penger på fjellsport sine sider enn deg... Det var absolutt ikke meningen, da dette Ikke er noen konkurranse for meg. Så med dine 32000,- og uendelige tid på nettsiden deres går du seirende videre.

3. Det hadde vært veldig fint om deltagere i tråden kunne holdt seg til - tråden... Hva du, og andre erfarne fjellsportkunder har peiling på og ikke, er å ta diskusjonen en plass den ikke hører hjemme..? Som det innledningsvis i tråden ble nevnt, var dette innlegget ment for de som IKKE har erfaring i dette. De som IKKE saumfarer nettet for priser, og vet hva som er et godt tilbud eller ikke. Alt for mange tråder blir ødelagt av at erfarne folk lirer av seg uvesentlige ting, også går diskusjonen ut i noe annet.

Jeg har aldri sagt at fjellsport aldri har gode tilbud slik det insinueres her - det er en grunn til at jeg har god og bred erfaring med de... Men i senere tid så er det mye villedende tilbud, mye lokketilbud som er usanne, eller de har ikke annonsert vare på lager osv. Fjellsport er nok ikke de verste i gata når det gjelder dette fenomenet. Men som overskriften sier: «Om tilbud fra Fjellsport»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter skrev i ditt første innlegg hvem kom til bli din nye favoritt butikk men ber tråden handle om fjellsport virker litt spesielt for meg når du navngir en annen butikk mener er bedre så lurer jeg på hvorfor du dro de inn selv i tråden hvis kun skal handle om sverte en butikk finne dårlig tilbud, og for de med lite erfaring vil ikke si den du oppga er billigst har best tilbud og utvalg alltid men lik linje med mange andre..

 I dag med prismatch og priskrig så er vel dette ganske likt hos mange med ikke alltid får i varen. Jeg har handlet hos Fjellsport til fullpris, på mye og mindre rabatter fra veiledene pris i markedet,  fått varene kjapt men og opplevd de var utsolgt . Men akkurat samme med andre aktører kan ikke alltid få i alt på tilbud og regne med de har uendelig med tilbudsvarer eller alt på lager når har så mye utvalg bra for oss forbrukere. Bruke tiden min spekulere i om er lureri gidder jeg ikke finner alltids samme vare til grei pris annen plass pga stor konkuranse men Fjellsport har gitt meg god service og vært kjappe på sende.

Jeg handler hos alle fra store kjeder til små butikker på bygda men bruker aktivt prissøk og hvem har varen på lager vet er kjapp på sende og vil si det er ganske likt med hvordan annonserer , det er opp til vi forbrukere være prisbevist .

Men man kan velge 2 veier  : ser man en hump kan man styre unna den eller man kan kjøre i den og irritere seg la det ødelegge dagen spekulere i hvorfor.

For og "opplyse" trådstarter litt om sin nye favoritt og pris setting i markedet :  kr 899 https://www.hektapatur.no/vare-merker/mons-royale/mons-royale-checklist-hood-ls-geo-ms

Kr 599 https://www.gsport.no/produkt/230179/mons-royale-checklist-hoodie-herre#001

Ennå et eks: https://www.hektapatur.no/tilbud/johaug-light-wool-longsleeve kr 599 på "tilbud" mens xxl kr 399 https://www.xxl.no/johaug-light-wool-longsleeve-ulltroye-dame/p/1140919_1_style

Sånn kunne jeg fortsatt men istedet for finne "feil" og "lureri" så velger jeg heller handle der er billigst ,kjapp levering og grei service istedet for rakke ned på noen istedet for tro en er best på alt .Dagens marked svinger veldig på pris så skal man være "opplyst" i dag må man tråle hardt priser. Prisen kan endre seg idet du går ut fra butikken men da har vi heldigvis prissøk ,prisgaranti osv hos mange som kan utgjøre mye på dyrere ting .

Om er man er erfaren eller uerfaren skal handle kan man ikke handle bare hos en forhandler tro man får billigst , men noen betaler gjerne litt ekstra der de vet er god service og kjapp leveringstid  men opp til hver enkelt hvor mye man undersøker når er så variabel pris setting. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sikkert er at det er rot på nettsidene deres anngående tilbud og kampanjer. Gikk inn på kampanjer hos dem nå, og der ligger det masse til full pris. Denali posen som kostet 2500kr her om dagen ligger der nå til full pris.

Det er irriterende å benytte en nettbutikk som er så rotate og ikke har kontroll på hva som er tilbud / kampanje eller ikke. Det same gjelder masse liggeunderlag som nå ligger under kampanje, men som ligger til full pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fiskekongen skrev:

Det som er sikkert er at det er rot på nettsidene deres anngående tilbud og kampanjer. Gikk inn på kampanjer hos dem nå, og der ligger det masse til full pris. Denali posen som kostet 2500kr her om dagen ligger der nå til full pris.

Det er irriterende å benytte en nettbutikk som er så rotate og ikke har kontroll på hva som er tilbud / kampanje eller ikke. Det same gjelder masse liggeunderlag som nå ligger under kampanje, men som ligger til full pris.

Kampanjen varte til den 15? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende. Jeg trykte på vis kampanje, og da kommer alle tilbud opp uavhengig hva det er kampanje på. Altså alle tilbud. Der kommer det da opp masse til full pris. Altså en salig blanding av tilbud og varer til ordinær pris. Da mister liksom filteret og linken til "vis kampanjer" sin hensikt, og virker litt rotete.

Bare for å pressisere, jeg gikk ikke inn på fanen over kampanjen til soveposer eller liggeunderlag, men der hvor alle kampanjer skal komme opp. Der vises alt fra sokker til binders.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Det er visst slik ved kampanjeslutt, dvs si at priser henger igjen litt før det er oppdatert over alt. Ved kampanjestart er det også et lite vindu hvor rabatten ikke synes før man klikker inn på produktet. Enig at det er irriterende.

Fjellsport sine kampanjer bruker vanligvis å avsluttes natt til mandager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Erlend Gudvangen Bjørkeng said:

Sånt er irriterende. Kommer opp med tilbudspris om man søker, også, men fullpris når man kommer inn på produktet... Rabattkode mo-x4y 25% virker heller ikke, for posen oppfattes som et allerede rabattert produkt.

Slik er det faktisk også motsatt vei, eller har hvertfall vært slik motsatt vei. Jeg har bestilt noe helt i starten av en kampanje og fått fjellforumrabattkode på toppen av kampanjerabatt. Har lest eller hørt noe om det tidligere at det var en teknisk feil som gjorde det. Men jeg har allikevel fått produktet til den da ganske sterkt reduserte prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Thomas E skrev:

Slik er det faktisk også motsatt vei, eller har hvertfall vært slik motsatt vei. Jeg har bestilt noe helt i starten av en kampanje og fått fjellforumrabattkode på toppen av kampanjerabatt. Har lest eller hørt noe om det tidligere at det var en teknisk feil som gjorde det. Men jeg har allikevel fått produktet til den da ganske sterkt reduserte prisen.

Er vel butikken som bærer risikoen for slike tekniske feil, da feilprisingen må være så feil/unormal at det er "åpenbart" for kjøperen at prisen er feil... Når det florerer med slike rabatter og kampanjer, så vil jeg tro at det skal mere til for at feilprisingen kan sier å være åpenbart feil... Er en del kunder som har vunnet frem med slike saker se f.eks denne artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Erlend Gudvangen Bjørkeng said:

Er vel butikken som bærer risikoen for slike tekniske feil, da feilprisingen må være så feil/unormal at det er "åpenbart" for kjøperen at prisen er feil... Når det florerer med slike rabatter og kampanjer, så vil jeg tro at det skal mere til for at feilprisingen kan sier å være åpenbart feil... Er en del kunder som har vunnet frem med slike saker se f.eks denne artikkelen.

Kan godt stemme det. Har vært med på det samme når jeg bestilt playstation 4 før lansering hos CDON faktisk. De hadde glemt å legge inn selve konsollen som unntak i en rabattkode som gjaldt spill :P Mitt inntrykk er at butikkene ofte tar kostnaden i frykt for dårlig PR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Produkt som i étt? Hva var det? Og hvor lenge har kampanjen pågått?

Noe av det som blir misvisende her er at de fjerner produkter som har vært på tilbud så fort de er utsolgt? Ellers er de jo flinke til å reklamere for varer til supre priser som de aldri har inne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fluedengern skrev:

Produkt som i étt? Hva var det? Og hvor lenge har kampanjen pågått?

 Noe av det som blir misvisende her er at de fjerner produkter som har vært på tilbud så fort de er utsolgt? Ellers er de jo flinke til å reklamere for varer til supre priser som de aldri har inne..?

Den gregoreryggsekken som de reklamerer med på forsiden på 50% er 51%

Når den kampanjen kom med 60, så var det produkter med betydelig høyere rabatter. Jeg syns det er fint at de fjerner det som er utsolgt. Bruker de ikke komme med nye kampaner på mandagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.