Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinterferie, ikke helt som planlagt


Kjellis

Anbefalte innlegg

Annonse
På 23.2.2018 den 17.10, Kjellis skrev:

Håper nå på at de drar seg til slik at jeg får komme meg ut for en soveposenatt i løpet av helgen. Etter å ha gått ut og informert på bloggen om at jeg har utfordret meg selv til å ligge minst en natt i sovepose hver måned i år, spøker det for prosjektet mitt allerede andre måneden...

Når det er krise, er det jo lov å tøye strikken litt - verandaer, terrasser, hager, carport (under tvil) - her vil du bli møtt med stor forståelse med tanke på poseluftingslokasjon i en sådan stund;) God bedring til alle og ikke overdriv trandrikkingen :sick:

  • Liker 2
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 16.13, a_aa skrev:

Når det er krise, er det jo lov å tøye strikken litt - verandaer, terrasser, hager, carport (under tvil) - her vil du bli møtt med stor forståelse med tanke på poseluftingslokasjon i en sådan stund;) God bedring til alle og ikke overdriv trandrikkingen :sick:

Takk for stor forståelse😃 Sykdom regjerer i huset denne uken også. Tenker jeg satser på tur til helgen og håper på godkjent under tvil om jeg tar to overnattingsturer i mars😇 Februar har vært preget av sykdom for å si det mildt... satser på at det blir lenge til neste runde!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kjellis skrev:

Takk for stor forståelse😃 Sykdom regjerer i huset denne uken også. Tenker jeg satser på tur til helgen og håper på godkjent under tvil om jeg tar to overnattingsturer i mars😇 Februar har vært preget av sykdom for å si det mildt... satser på at det blir lenge til neste runde!

Stor forståing herfrå! Har vore sjuke i vårt hus sidan mid-januar....no dritt altså. Kom meg avgårde helga som var, men det var berre på trass, og fordi at kidsa ikkje var sjuke lenger. 

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering. Ser ut til at neste utenatt må utsettes. Håpte å få ligget i sovepose i helgen, men samboer og minstebente er ikke friske enda. Selv har jeg hatt en febernatt denne uka og nå er det halsvonde, var dryge greier denne sykdommen gitt 🙈 ikke lett og gå med innestengt turlyst 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kjellis skrev:

Liten oppdatering. Ser ut til at neste utenatt må utsettes. Håpte å få ligget i sovepose i helgen, men samboer og minstebente er ikke friske enda. Selv har jeg hatt en febernatt denne uka og nå er det halsvonde, var dryge greier denne sykdommen gitt 🙈 ikke lett og gå med innestengt turlyst 😉

Bare la årene gå - kan love deg en jernhelse etter som årene går. Vi var mye sjuke når ungene var i barnehage, men etter som de ble større har vi holdt fortet veldig godt.

PS: det hjelper å leve litt som en eremitt i fjellheimen når de verste mannesykene farer over landet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kjellis skrev:

Ser ut til at neste utenatt må utsettes.

Planer er bare noe man har slik at man kan lage et avvik fra et eller annet, når virkeligheten treffer en smule skjevt ;) Og før man vet ordet av det, har man en splitterny spennende plan, bedre enn den gamle! 2018 har fortsatt over 300 gjenstående dager med maaaange turmuligheter i hver av dem, vettu :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2018 den 16.36, Kjell Iver skrev:

Bare la årene gå - kan love deg en jernhelse etter som årene går. Vi var mye sjuke når ungene var i barnehage, men etter som de ble større har vi holdt fortet veldig godt.

PS: det hjelper å leve litt som en eremitt i fjellheimen når de verste mannesykene farer over landet! :)

Ja, det har blitt noen egenmeldingsdager med ei lita ei i barnehage, så du er nok inne på noe der. Nå er jeg forkjølt for andre gang siden starten på februar, denne gangen med halsbetennelse, så det går på tålmodet løs 😇

På 1.3.2018 den 18.07, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev:

Du skal få litt sympati og forståelse herfra, også! Er en del planer som har måttet bli endret på grunn av uforutsette hendelser, slik som sykdom hos ungene her også. Her er f.eks et bilde fra forige helgs skitur:

skitur.jpg

Aiai, dette så kjedelig ut! 

På 1.3.2018 den 20.37, a_aa skrev:

Planer er bare noe man har slik at man kan lage et avvik fra et eller annet, når virkeligheten treffer en smule skjevt ;) Og før man vet ordet av det, har man en splitterny spennende plan, bedre enn den gamle! 2018 har fortsatt over 300 gjenstående dager med maaaange turmuligheter i hver av dem, vettu :D 

Har blitt noen planer som ikke har blitt noe av og prosjektet mitt for 2018 gikk vasken, bedre det skar seg tidlig enn senere kanskje. 

Har begynt å planlegge neste utenatt om to uker allerede, håper den blir noe av 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne
  • Heriks fjernet fremhevingen av denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.