Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips til bok om dyrespor


Linn Mari

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har med meg barn på tur og vi finner stadig spor som jeg ikke kan svare på hva er, dette må vi se å få gjort noe med!

Er det noen som har tips til en god bok om dyrespor som jeg kan investere i? Gjerne i en felt-utgave om det fins. Tenker ikke bare fotspor, men også spisespor, bæsj, gulp, slossing, hi, ol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På ‎22‎.‎02‎.‎2018 den 9.32, Miamaria skrev:

https://www.bokklubben.no/ville-dyr-allmenn-interesse/sportegn-fra-dyr-lars-henrik-olsen/produkt.do?produktId=6996077

Dette er den beste boken jeg har funnet så langt. Ikke noe feltutgave, men den har både fotspor og en hel del annet. 

Den boka fikk jeg kjøpt på Mammautsalget i Stavanger, Norli i år  - for ca 150 kroner. Kjekk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Linn Mari skrev:

Oi, takk for tips! Da skal jeg innom å sjekke på Norli her idag!

Du kan sjekke Norli på nett og reservere den hvis de har, ser det ut for. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.