Gå til innhold
virrma

Pulk på buss

Anbefalte innlegg

1 time siden, Friluftsnoob skrev:

Slenger meg på tråden her. Var på min første pulktur i helgen, og det ga mersmak!

Problemet er at jeg er avhengig av buss for å komme meg til løypene. Hvordan får dere transportert pulk og alt utstyret til bussen? Finnes det noen hjul man kan feste på pulken? :D

Har sett folk bruke kanotralle/kajakktralle. Men til en pulk kan du kanskje lage noe enkelt?

kanotrallene som tåler mange kilo er dyre. Biltema sin bruker jeg på kano og kajakk, den er ganske bra til sitt bruk! 500kr og kulelager, jula sin har ingen lager i hjulene.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhegig av vekt og pakkemetoder, så er det en mulighet til siden du har en lett pariserpulk. Jeg har sett det har vert gjort:

Er det største og tyngste kolliet ditt en stor sekk eller duffelbag med skulderstropper kan du feste denne oppi pulken, draget sviger du under pulken og surrer fast. Da kan du slenge pulk og bag/sekk på ryggen, og bære evt. andre lette kolli i hendene. Jeg pakker helst i kasser, og da blir det ikke mulig å gjøre det sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.