Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandFebruartur på feil side av fjorden


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for turen Anders! 

Forslag til April/Mai tur: Som vi snakket om på tur. Ca 2500,- reise. Noen netter i høyfjellet + 1 dag med stor sjøørret på hemmeligplassen som bonus. Enten sist i april eller tidlig mai. 

20150511-1100.thumb.jpg.c18787ea2c1d9b3e1cf03cd7a5961a53.jpg

Du veit hvor denne hører til :)

20160503-3764.thumb.jpg.da83f37fcf3c065229e65fea78dddd87.jpg

Jeg vet hvor han bor, og det er på tide du får prøve en slik på kroken :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, tshansen skrev:

Flott lesing, ser ut som dere har hatt en kjempetur👏🏻 Er det bare meg, bildet som er redigert eller er teltduken på siste bildet ekstremt falmet😂

Det er nok ikke bildet som er redigert nei. Teltet til Anders bære preg av imponerende mange dager på tur :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Jan Erik Hansen skrev:

Takk for turen Anders! 

Forslag til April/Mai tur: Som vi snakket om på tur. Ca 2500,- reise. Noen netter i høyfjellet + 1 dag med stor sjøørret på hemmeligplassen som bonus. Enten sist i april eller tidlig mai. 

20150511-1100.thumb.jpg.c18787ea2c1d9b3e1cf03cd7a5961a53.jpg

Du veit hvor denne hører til :)

20160503-3764.thumb.jpg.da83f37fcf3c065229e65fea78dddd87.jpg

Jeg vet hvor han bor, og det er på tide du får prøve en slik på kroken :)

Det virker jo som et tipp topp opplegg. Du er jaggu dristig som går knallhardt ut med storfiskgaranti:) Det hadde vært veldig kjekt så får vi se hva jeg får til. Men lysten står det IKKE på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2018 den 21.31, tshansen skrev:

Flott lesing, ser ut som dere har hatt en kjempetur👏🏻 Er det bare meg, bildet som er redigert eller er teltduken på siste bildet ekstremt falmet😂

 

23 timer siden, Jan Erik Hansen skrev:

Det er nok ikke bildet som er redigert nei. Teltet til Anders bære preg av imponerende mange dager på tur :)

Jeg er fargeblind så legger ikke merke til det:) Men ja det begynner nok å bli litt preget av noen turer, utvilsomt et av mine favorittelt. Håper bare slitestyrken ikke har blitt mye dårligere.. Om noen vil donere meg et nytt telt med skinnende ny rødfarge er det bare å sende en henvendelse, jeg skal ikke være vanskelig å be:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, tshansen skrev:

Ikke et telt du vil anbefale å fyre i forteltet på eller? 

Vi har fyrt mye i forteltet, men det har vært med gass på sommertid.. Det har fungert fint og har ingen problem med å fortsette med det. Litt mer usikker når det kommert til fyring med bensinbrenner på vinteren. Har ikke tatt sjansen på det. Kan jo være det går om du kjenner brenneren ekstremt godt, men ikke en sjanse jeg ville ha tatt.. Mer aktuelt å fyre den opp ute og ta den med inn på primusplate når forvarmingen er ferdig og flammen er lav.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne
  • Heriks fjernet fremhevingen av denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.