Gå til innhold
  • Bli medlem

Brynje luer


Bjørnar Ø

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har arctic hat, men har begrenset erfaring grunnet lite bruk. Det jeg kan si er dette: Jeg bruker str 58/L i motorsykkehjelm,tror jeg er ganske normalt tjukk i hue og kjøpte L/XL. Den virket passe til å begynne med, men hvis den blir våt virker det som den mister litt "spensten" og føles dermed større(for stor?). Hvis det ikke er stor forskjell mellom størrelsene tror jeg kanskje jeg ville valgt den minste(har ikke prøvd den). En bonus hvis man blir varm og svett er et kult vaffelmønster i panna...😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kajakkpadler1 skrev:

Jeg har arctic hat, men har begrenset erfaring grunnet lite bruk. Det jeg kan si er dette: Jeg bruker str 58/L i motorsykkehjelm,tror jeg er ganske normalt tjukk i hue og kjøpte L/XL. Den virket passe til å begynne med, men hvis den blir våt virker det som den mister litt "spensten" og føles dermed større(for stor?). Hvis det ikke er stor forskjell mellom størrelsene tror jeg kanskje jeg ville valgt den minste(har ikke prøvd den). En bonus hvis man blir varm og svett er et kult vaffelmønster i panna...😎

Tenkte jeg bare skulle gjenta denne. Har helt samme erfaring. Spensten er dog tilbake etter ullvask :) Erfaringen ellers er veldig god. Varmer veldig godt ift. størrelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lars L skrev:

Varmer veldig godt ift. størrelsen.

Jeg syns også denne luen er helt OK. Jeg bruker L og hadde hodestørrelse 60 når jeg var i millitæret for en mannsalder siden.

Selv om jeg blir varm og våt så holder luen på varmen - noe jeg syns er en veldig bra egenskap. Tørker fort. Glemte den i bilen etter en tur og da var den stiv som en stokk (is), men tørket fort igjen,

Men det er vel forskjellige modeller - jeg har denne.

10406000-Arctic_Hat_RED[1].jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.