Gå til innhold
  • Bli medlem

Truger som ikke skader tregulv


Øivind Glåmen Husby

Anbefalte innlegg

Annonse
2 timer siden, Øivind Glåmen Husby skrev:

Er på utkikk etter et par truger i jobbsammenheng. Trugene vil bli brukt sjelden, og kun korte turer ( < 500 m). Pris er absolutt viktig, men det viktigste er at de ikke har stegjern eller pigger, så terrassegulv og lignende uten snø ikke skades. Vet noen om noe sånt?

Har du vurdert dotruger? Jeg har et par sånne liggende, og syns de fungerer veldig godt til sitt formål. Dette er altså truger med treramme

http://mwlem.com/katalog---butikk?catalogue_selected=527253_52037#527253

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SnorreL skrev:

Ble solgt under navnet Bjørnefot om jeg ikke husker feil.

Bjørnepoter ble de kalt i min ungdom :)
Glimrende til det TS skal bruke de til.
Også glimrende om man vil ha opp hjertefrekvensen litt i bratte nedoverbakker når det er skikkelig skare :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Kjell Iver said:

Har du vurdert dotruger? Jeg har et par sånne liggende, og syns de fungerer veldig godt til sitt formål. Dette er altså truger med treramme

http://mwlem.com/katalog---butikk?catalogue_selected=527253_52037#527253

 

Ah, gamle minner blir som nye. De trugene brukte jeg på vei til skolen.  Jeg bodde slik til at jeg måtte gå et stykke gjennom skogen for å komme til skolen (videregående), og vinterstid brukte jeg slike. De fungerte helt greit, men de kaster snø opp på baken og lårene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på mimrekoret, men med negativt fortegn. Vi hadde et utgammelt par sånne, og jeg ville se hva som skjedde om jeg hoppet fra hyttetaket og ned i en snøhaug med trugene på. Veldig kort fortalt så var de råtne inni mens ramma var like frisk. Jeg gikk til bunns, mens trugene ble stående på overflaten inntil det ikke var mere bein å gli langs..

  • Liker 2
  • Hehe 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.