Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykling er livet - innfor visse grenser


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Sykling for kosen sin del er viktig for meg og min helse. En stiv landeveissykkel med smale dekk og høy intensitet, på en trafikkert vei, er ikke noe for meg lenger. Jeg liker å sykle variert, dvs asfalt og stier om hverandre. Jeg tenker å satse på dette, men kortere turer enn tidligere. Formen må bygges opp, slik at turene blir mer behagelige. Man må opp på et visst nivå for å få glede av turene.

Det store målet er sykkelturer/ferie på noen dager, kun med mindre sekk på ryggen og overnatting på hytter/høyfjellshotell/hotell. Foreløpig er det mer en visjon enn et mål. Dersom helsa holder er målet innen rekkevidde, allerede i 2018.

Jeg liker heller ikke å bli syklet fra på sykkelstiene, men med en terrengsykkel forventes det at landeveissyklistene passerer en, så mindre pes. Det er klart moro å komme dit hen at en terrengsyklist gruser en og annen landeveissyklist. Har vært der før, men ikke noe mål. Rallarvegen må kjøres sent på sesongen.

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Jan@ skrev:

 Formen må bygges opp, slik at turene blir mer behagelige. Man må opp på et visst nivå for å få glede av turene.

 

IT NEVER GETS EASIER YOU JUST GO FASTER 

Greg Lemond

 

 

https://www.google.no/search?q=it+never+gets+easier+you+just+go+faster&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=Rl79y-oaoYjxBM%3A%2CSXamgKcOEqFbWM%2C_&usg=__rCXiwo4IHkde-uAhkrrtCp8wEuE%3D&sa=X&ved=0ahUKEwjnx6XhnezYAhUGliwKHRSzB6AQ9QEINDAF#imgrc=_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.