Gå til innhold
Imp

Snøplugger fra eBay

Anbefalte innlegg

Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, Imp skrev:

Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da?

Løssnø er ikke noe stort problem så lenge du har litt tid til å la det sette seg. Tråkk godt til en flat, fin plass til teltet og finn på noe annet en liten stund til det har fått satt seg litt :-) Truger er helt topp å tråkke til med 😃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, Imp skrev:

Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 

15 minutter siden, whistler skrev:

Truger er helt topp å tråkke til med 😃

Ski også ;-) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 

Ski også ;-) 

Absolutt. Har brukt mest ski, men forrige tur hadde jeg truger med og det var ekstremt effektivt i forhold til «smale» ski. ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 23.1.2018 den 11.16, Tor-Erik-L-77 skrev:

Det er enklere å grave ned pluggene på tvers nede i snøen om det er mye løssnø.;)

I motsatt fall - dvs når det er veldig hard/isete snø kan faktisk å stikke spor med samekniven eller lignende spare noen bøyde plugger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bit med tau i toppen av hver plugg gjør det lettere å få de opp igjen, og lettere å «finne»

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive