Gå til innhold
Thomas E

Monsen minutt for minutt

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Jan Erik Hansen skrev:

Håper de legger ut rute i god tid, og holder seg til etablerte T-stier. Frister ikke å møte på en folkemengde med norske flagg inne på fjellet. 

Første jeg gjorde var å sjekke uka de kommer hit, og da har jeg ferie. Første tanke da, var "evakuer". :ut:

Blir jeg i området skal jeg i hvert fall legge turer i marka til de andre ferieukene, og padling til den uka. :) Men jeg tror vel de tar høyde for det meste worst case scenario, forhåpentligvis, så det ikke blir alt for ille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, tshansen skrev:

Å hva er det som får dere til å tro at han kommer til å slepe rundt på 100 vis av følgere? 

1. Det er Lars Monsen.
2. Han inviterte til det.
3. Folk elsker å gå i flokk.
4. Folk elsker å komme på tv.
Fortsettelse følger sikkert fra noen andre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra det som har kommet på Facebook så langt, så synes folk her i området at dette er kjempegøy, tagger hverandre og vil være med. "Stas!" sier Vesterålen Turlag. Jeg ser ikke bort fra at dette kan bli en bra greie. Men det kan nok også være sjans for at det går heller dårlig i mine øyne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt det høres ut for her i området, så kommer det til å bli sykt mye folk med, i hvert fall om været slår til. "Alle" vurderer å bli med. Bare med de frivillige som trengs for å bære utstyr for NRK (mener det var 350 kilo jeg hørte det var) osv. blir det en del, så med vanlige turfolk i tillegg... Jeg vil bli overrasket om ikke dette blir skikkelig folksomt her i hvert fall. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg eier heller ikke tv, men ser alt for mye på tv likevel for jeg kjøpte meg stor skjerm til dataen... Jeg er veldig delt på disse Monsen-greiene. Da jeg hørte han skulle hit så tenkte jeg umiddelbart at det blir kjekt, da kan jeg endelig gå de turmålene som er befengt av alt for mye folk til vanlig.

Men så blir det jo en stor happening, i kommunen der jeg jobber (i lokalavis), og kommunen jeg er oppvokst... Vi får se. Kanskje setter jeg meg i skauen på ett av stedene som får være i fred, og ser Monsen på tv. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I så fall skal det nøye planlegges. Vi stilte opp under det der Arcic Race of Norway da det var her, men da hadde vi plassert oss ganske nært før innspurten og feltet var samlet, så det var ingen som brydde seg om oss. 😂 Siden vi vet at vi var der så klarte vi å se oss, men jeg tror ikke så mange andre fikk det med seg. 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.