Gå til innhold
  • Bli medlem

Primus gasslampe - fort gjort å ødelegge glødenettet


Memento mori

Anbefalte innlegg

EC1F031A-4AD3-4E60-A762-14CEC93E9FCA.thumb.jpeg.433b2a1ac032055cf8754b5690e66381.jpeg

Jeg greide å ødelegge et glødenett da jeg holdt denne i toppen hvor pila peker. Plutselig løsnet gitteret, og glødenettet tåler ingen ting. Hadde heldigvis med et ekstra. 

Så nå har jeg låst nettet fast med to små ståltrådbiter. 

Det beste er å holde i krandelen når en skrur den av og på. 

Flere som har opplevd det samme?

Er fornøyd med lampa ellers, stille og fin og gir fin varme i innertelt/iglooen hvor bilde er tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme micron lantern men har ikke opplevd det samme som deg. Men så skal det sies at jeg alltid skru den av og på boks ved å holde nede ved regulator. Jeg pleier å ha et par ekstra glødenett i oppbevaringsposen, til tross for at de holder forbausende lenge når de er beskyttet av metallnettingen, er det greit å ha en ekstra når den som sitter på omsider ryker. Enig med deg, veldig fin til å få litt lunk i teltet alltid med og i bruk i 3 sesonger utenom vinter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, martin.m skrev:

Jeg har samme micron lantern men har ikke opplevd det samme som deg. Men så skal det sies at jeg alltid skru den av og på boks ved å holde nede ved regulator. Jeg pleier å ha et par ekstra glødenett i oppbevaringsposen, til tross for at de holder forbausende lenge når de er beskyttet av metallnettingen, er det greit å ha en ekstra når den som sitter på omsider ryker.

Ja, samme her. Er på første glødenett ennå ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.