Gå til innhold
  • Bli medlem

Trangia X2 modifisering (eg treng hjelp)


Rullestaden

Anbefalte innlegg

No før vinteren rensa eg og skrudde litt på Trangia X2 multifuel brennaren min, og klønete som eg er klarte eg å miste mutteren som halde brennernåla, eller "spindelen" på plass. Brennaren funkar fint uten, men eg tør ikkje lenger ha den inne i teltet pga frykt for bensinlekasje. Etter å ha finkjemma internett for reservedelar, har eg enda ikkje funne noko informasjon på akkurat denne mutteren.

Men, X2 er jo i grunn berre ein Primus Omnifuel som har blitt modifisert til å passe ein Trangia. Og sida spindelen på X2 er der ventilen er på ein Omnifuel, burde det ikkje da vere mogleg å bruke ein Omnifuel ventil i X2 brennaren? Da får eg jo også fordelen av å ha to ventiler på brennaren min, som berre er bra.

So det eg lurar på er:

Kvar kan eg finne ein ny mutter til X2 spindelen?

Kva er dimensjonane på X2 spindel-mutteren, so eg kan evt laga ein ny ein sjølv?

om det er mogleg å bruke ein Omnifuel ventil i X2, kva for ein Omnifuel burde ventilen vere frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 15.1.2018 den 9.52, anders panders skrev:

Men, X2 er jo i grunn berre ein Primus Omnifuel som har blitt modifisert til å passe ein Trangia. Og sida spindelen på X2 er der ventilen er på ein Omnifuel, burde det ikkje da vere mogleg å bruke ein Omnifuel ventil i X2 brennaren? Da får eg jo også fordelen av å ha to ventiler på brennaren min, som berre er bra.

So det eg lurar på er:

Kvar kan eg finne ein ny mutter til X2 spindelen?

Kva er dimensjonane på X2 spindel-mutteren, so eg kan evt laga ein ny ein sjølv?

Trangia kan sikkert hjelpe deg med deler. Ta kontakt via hjemmesiden di har i Sverige.

Omnfuel og x2 har forskjellige lengder på røret så ut fra det jeg vet er det veldig tungvint å bygge om. 

Har hatt begge, men syns X2 ikke hadde stort nok område på justeringen. Omnilite passer best i trangia etter min mening, da med en berniedawg stillebrenner. Da er det fin flamme, stort justeteringsområde også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.