Gå til innhold
  • Bli medlem

Heroclip (karabinkrok med bøyle)


Truant76

Anbefalte innlegg

https://myheroclip.com/?keyword=heroclip&gclid=Cj0KCQiAs9zSBRC5ARIsAFMtUXGBcKKc4lXs7lL5MOUdnk1GxDKKXrQ1OCBU3l2_zceR5xxrZXW9OYoaAuJpEALw_wcB

 

Kom over reklame for denne på FB her om dagen og lurte på om det var noen her som har vært borti en slik. Ser veldig hendig ut men pga prisen kunne jeg tenke meg å vite litt om holdbarheten, ev. brukserfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsåvidt godt poeng, en metode jeg ofte bruker i camp på ting som skal henge en stund. Disse krokene har dog ofte en funksjon under transport så på midlertidige stopp så må jeg demontere annet utstyr for å få brukt dem. Tanken med denne var f.eks å kjapt kunne henge opp en sekk el. ved pauser etc. der man vil unngå å legge ting på våt bakke. Et annet aspekt er at de krokene jeg har til vanlig ikke er så veldig kraftige eller store, for å spare vekt, og fordi de ikke skal holde den altfor store vekten, derfor kunne en Heroclip være et alternativ til å henge opp sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.