Gå til innhold
  • Bli medlem

Regnbukser


oles

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe regnbukser til min datter på 9 år.

Hun er lita av vekst slik at barne regntøyet, med seler passer noen år til. Jeg mener selv at dette er det beste rengtøyet, men hun er ikke helt enig.

Har noen noen meninger om hvordan regntøy hun bør ha?

Hun er meget aktiv, slik at regntøyet bør være av den tykke typen.

Ønsker noen innspill på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror ikke en 9år gammel jente er i stand til å vurdere hva som er det beste regntøyet. Stoler på din vurdering her.

Hun er neppe i stand til å vurdere kvaliteten, men jeg skal love deg hun er gammel nok til å ha meninger om det...

I hele vinter gikk min 9 år gamle sønn med den gamle dressen som er for kort, har svære hull på knærne og hadde lefsete lapper fra forrige reparasjon hengende og slenge nederst. Alt for å slippe å gå i den splitter nye Helly-Hansen-dressen, i guttefarger :roll: , som han likte i butikken, men som en jente i klassen også hadde...

Så når han nektet å ha på seg den gamle regnbuksa med seler her sist kapitulerte jeg. De er best og mest regntett, men faen ikke verdt innsatsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.