Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny buksetråd


ArveS

Anbefalte innlegg

Jeg er en mangeårig bruker og fan av Norrøna Fjørå buksen (ikke den vanntette) og ser etter en lignende til allsidig turbruk, sommer og vinter. Jeg liker passformen med smale bein, og buksen er omtrent tett nok/luftig nok til at den fungerer i de situasjonene jeg trenger den. Jeg har også vært og prøvd den nye Trollveggen Flex1-buksen som virker knallbra, selv om den har litt mye glidelås i livet og gamasjekroker. Fin og smal i beina den og. Så eneste ankepunktet er at jeg med mine 172 / 72 er litt lav for medium og altfor bred for small. Norrønas kjernebrukere er tydeligvis høye og tynne. Så det er mulig å få lagt opp Norrøna-buksene, men folk her på forumet har kanskje andre forslag til bukser som er smale i beina, allsidige og komfortable?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.