Gå til innhold
  • Bli medlem

Quaser ETC


Rubicon

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ingen erfaring selv med det teltet, men skulle jeg valgt vintertelt er det to ting med Quasar som ville gjort meg betenkt:
- Innerteltet settes opp først, så trekkes ytterduken over. Det er en konstruksjon som fungerer dårlig i regn/snø, og ikke minst i sterk vind.
- Det har ikke stormmatter. Det er delte meninger om stormmatter, men hvis det brukes hovedsakelig på vinteren synes jeg de gjør stor nytte.
Utvalget av solide, gode vintertelt er stort, og jeg ville helt klart vurdert andre modeller enn akkurat Quasar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, Rubicon said:

Takk for svar, det er akkurat det jeg er betenkt over, men har vurdert det siden jeg kan få god pris på det.

Går det ann og sette opp ytterteltet først?

Nei, fordi stengene er tredd i kanaler i innerteltet.
Husk at du får 20% rabatt hos Fjellsport med Fjellforum-koden,
og det dukker stadig opp tilbud med både 20 og kanskje 30% rabatt hos mange andre sportsbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Rubicon said:

OK, takk for svar. Da for jeg lete litt:)

Anerkjente produsenter som Helsport, Exped og Hilleberg har noen meget gode vintertelt. Men så vidt jeg vet er det bare Helsport som leverer telt med stormmatter. Det er som nevnt delte meninger om det er viktig. Derimot er det svært praktisk med et stort fortelt ved telting om vinteren! (Helsport er forresten også kjent for suverén kundeservice.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.