Gå til innhold
  • Bli medlem

Refleksjoner om turåret samt friluftsliv oppigjennom årene


martin.m

Anbefalte innlegg

Annonse

Og eg som er så lettrørt! Og som allereie etter 6 månader har problem med å sjå for meg livet utan desse energirike og flotte pelsane som eg har i hundegården. Forstår kjenslespekteret.

Også samd i at forumet her er ein sann berikelse. Livet ville vore litt tomt, også utan det. Litt merkjeleg, men forumet er ein flott "sosial konstruksjon" .

God jul Martin! Vonar å sjå deg ila 2018

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott innlegg!

Det gjøres en solid jobb med forumet. For meg har forumet betydd enormt mye på mange måter og jeg også setter veldig pris på innsatsen som legges ned i å holde det i drift, fellesturene og møtene med nye, spennende mennesker. Er veldig fornøyd med at du har vært blant disse, du er en flott mann med mange gode og fine tanker og betraktninger.

God jul og godt nyttår Martin!

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.