Gå til innhold
  • Bli medlem

På Ebay har de alt mulig


Kompis

Anbefalte innlegg

Det har kommet mange små pakker fra China det siste året. Tirsdag kom det en GPS sporer, som om den virker "en god stund" må være et kupp. "Nesten" lik 250 kr, denne ca 20 kr kan også kjøpes på nett. Veier få gram, 3*3 cm stor. Jeg har ikke tlf oppkoblet alltid hele tiden, men det virket allikevel. Inne både på Metro og Strømmen storsenter gikk det like fort som på "landsbygda" med åpent lende å finne ut hvor jeg er. Tenker litt på når jeg en gang virkelig trenger å vite hvor jeg er, med konemors tlf koblet kan hun se når jeg er alene på hytta og paddler, går i skogen, når jeg er vedskogen med motorsaga..........er jeg i bevegelse vises en pil retningen. Gratis app og 20 kr, så ser jeg det som en av de mest fornuftige ting som har komme i postkassa. Kanskje maten kan være ferdig når jeg kommer hjem også.

 

 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Item specifics

Condition:
Brand New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is available in a retail store, unless the item was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions- opens in a new window or tab
Brand: Unbranded
Used for: Phone Kids Pets Vehicle Car Key Wallet MPN: Does Not Apply
Theme: Personal Alarm Safe Tool Bundle Listing: No
System: GPS Bluetooth Receiver Country/Region of Manufacture: China
Model: Finder Tracer Size: Approx.3.8*3.8*0.7cm
Features: Alarm Material: Plastic
UPC: Does not apply Type: GPS Tracker Locator Finder Device
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at den vil erstatte en "sak" som koster flere penger, men for meg som ikke drar på de store ekspedisjonene kan den kanskje fungere. 

Skal prøve og parre den med konemors tlf og prøve litt etter julehelgen. Skulle den spioner på en gammel gubbe, så får den gjøre det, men er enig i tanken. Bestilte to forskjellige, så det blir testing fremover, men som det er med Chinavarer så kan det være bra og elendig.

Endret av Kompis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok høy og veldig mørk i første innlegg. Det er nok bare blåtann som gjelder og vi snakker om meter. Appen bruker vel GSM og starter med Europakart, så da kan den brukes offline på tur i en eller annen by og lignende, men det kan sikkert mange andre Apper også. Er man optimist, så er man det. Fikk da de obligatoriske 10000 skritt for å finne ut at det ikke var det jeg trodde.

Endret av Kompis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.