Gå til innhold
  • Bli medlem

Varme klær som ikke tar inn bøtter med snø...!


Trude Larsen

Anbefalte innlegg

Har to gårdshunder som er mye med på tur, og med lite underull i den pelsen sin må klær til 😊 Og de er vell som hunder flest og elsker å bade i snø som resulterer i at det er like mye snø inni klærne som utenpå 😖

Mn nå som graderstokken bikker ti minus og vell så d så nu mååå jeg finne en løsning der snøen holder seg ute og varmen inne. har sett på de nye "kondomdraktene" og de tror jeg vill fikse problemet med å holde snøen ute. Mn de er jo tynne i seg selv så noe utenpå må nok til, Mn da vil man jo få snø på innsiden av d igjen...

har prøvd d meste av hurtta, Og strikkende genser. Og d holder ikke snøen ute. Vet hurta hadde en type fleece dress for 6 år siden med sån elastisk bånd fontene og rund magen også tror jeg, den hold snøen ute. Mn har ikke sett noe lignende siden da ☹️

Kjedelig å dra på skitur med turkompisene hjemme 😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Thomastoget skrev:

Isolasjonsplagg (Ull, filt, fleece, quilt mv.) under rett på kroppen først. Så litt større kondomdress enn det hunden vanligvis ville hatt utenpå det igjen. Da er isolasjon og hund beskyttet mot snøsamling og varm i tillegg :) 

Lurt... selfølgelig 😝 Mn er disse kondomdressene vanntett? Hvordan funker de hvis de er ute over lenger tid i snø? Leste på en hundeforhandlers nettside at disse dressene var for langhårete hunder slik at snø ikke skulle sette seg fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.